Director economic

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

-are studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate;

-are cunostinte foarte solide de specialitate in domeniul contabil si fiscal;

-se preocupa continuu cu studiul legislatiei contabile si fiscale, astfel incat este la curent in permanenta cu prevederile legislative specifice;

-are experienta de minim 5 ani pe o pozitie similara;

-are experienta in coordonarea unei echipe, avand aptitudini de coordonare, dand dovada de spirit de echipa si bune abilitati de comunicare;

-are un avantaj competitional daca detine calitatea de expert contabil si/sau consultant fiscal;

-are cunostinte foarte bune de operare pe calculator (MS Office).

 

Descrierea jobului

Persoana care va fi angajata pe aceasta pozitie, va avea ca atributii cel putin urmatoarele:

-asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a patrimoniului societatii;

-organizeaza departamentul financiar-contabil;

-realizeaza proceduri de lucru ori de cate ori se impune;

-organizeaza contabilitatea societatii, urmarind inregistrarea tuturor documentelor justificative cu respectarea in totalitate a reglementarilor contabile si fiscale in vigoare, precum si cu alocarea corecta a acestora pe centrele de cost ale societatii;

-organizeaza utilizarea si numerotarea documentelor contabile;

-este sau asigura back-up pentru orice coleg din departamentul financiar-contabil (inclusiv salarizare);

-verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta, respectiv, de inregistrare corecta pe toate conturile de rezultat si patrimoniale;

-depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;

-declara in termen catre directia de impozite si taxe a municipalitatii, miscarile privind bunurile impozabile;

-programeaza la timp reevaluarea imobilizarilor;

-organizeaza periodic inventare la nivelul diviziilor societatii, precum si inventarierea generala a patrimoniului; ajuta la realizarea inventarelor si la valorificarea acestora in contabilitate;

-urmareste incasarea la timp a creantelor societatii, urmarind sa nu existe creante in sold cu vechime mai mare de 15 zile;

-achita la timp, cu aprobarea prealabila a conducerii, datoriile catre salariati si terti (bugete, furnizori), astfel incat sa nu existe sume restante;

-face la timp demersuri la avocatul societatii privind recuperarea eventualilor clienti rau-platnici;

-asigura arhivarea periodica a documentelor financiar-contabile, prin intermediul serviciului externalizat;

-asigura suport auditorilor societatii in realizarea misiunilor lor;

-intocmeste situatiile financiare anuale si raportarile contabile semestriale;

-intocmeste documentatii de credit, leasing sau pentru diverse finantari cu caracter total sau partial nerambursabil;

-elaboreaza lunar rapoarte de analiza privind rezultatele societatii pe centre de cost, putand propune solutii pentru eficientizarea activitatii;

-elaboreaza lunar sau/si trimestrial raportele privind gradul de realizare target al agentilor de vanzari, incadrarea rezultatelor acestora in procedura de bonusare, precum si calculul privind bonusurile care se cuvin agentilor de vanzari;

-realizeaza diverse rapoarte sau analize la solicitarea conducerii societatii;

-informeaza conducerea imediat cu privire la eventualele nereguli sesizate in activitate;

-orice alte atributii care tin de domeniul financiar contabil si sunt solicitate de catre conducerea societatii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ROXER GRUP SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ROXER GRUP SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ROXER GRUP SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?