Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

DIRECTOR EXECUTIV

DIRECTIA RAPORTĂRI ŞI VALIDĂRI GARANŢII

Descrierea postului:

  • Planifica, organizează, conduce, controleaza si evalueaza activitatile directiei;
  • Conduce, controlează si evaluează activitatea personalului din cadrul directiei;
  • Coordoneaza activitatea de urmarire a incasarii comisionanelor de garantare/gestiune anuale si a comisioanelor de garantare la acordare, aferente garantiilor emise de Fond;
  • Coordoneaza intocmirea raportului cu comisioanele de garantare/gestiune anuale pe baza soldurilor importate la 31 Decembrie si a datelor din sistemul informatic al Fondului;
  • Organizeaza si coordoneaza intocmirea rapoartelor lunare/periodice privind stabilirea portofoliului de garantii in vigoare si a celor expirate, precum si a oricaror alte raportari solicitate de conducerea Departamentului Economic;
  • Raspunde pentru comunicarea catre Serviciul Contabilitate a cuantumului comisioanelor de garantare anuale in vederea facturarii catre Finantatori si calculul penalitatilor de intarziere la plata a comisioanelor de garantare in vederea facturarii;
  • Organizeaza si coordoneaza modificarea in sistemul informatic al Fondului a starii garantiei, in cazul expirarii la termen a garantiei, a renuntarii bancii la garantia Fondului sau al neachitarii comisionului de garantare in termen;
  • Asigură încheierea şi urmărirea contractelor specifice domeniului său de activitate;
  • Identifică şi evaluează riscurile semnificative legate de domeniul său de activitate şi transmite informaţii referitoare la riscurile semnificative către conducerea departamentului.

Cerinţe:

  • Studii superioare economice, de exemplu, ASE, Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Electronica, Bucuresti.
  • Cel puțin 10 ani vechime in munca din care 5 ani in funcții de conducere; constituie un avantaj experiența anterioara de conducere in cadrul FNGCIMM si/sau in domeniul bancar;
  • Abilitați demonstrate de conducere a unei echipe in domeniul specific (certificarea de la traininguri de leadership constituie un avantaj);
  • Nivelul excelent al cunoștințelor specifice profesiei (cunoașterea legislației, a normelor si metodologiilor specifice domeniul său de activitate);
  • Gândire analitică şi sintetică si abilitati de rezolvare a problemelor. Cursuri Problem Solving Process;
  • Excelente abilități de comunicare si colaborare;
  • Capacitatea de asumare a responsabilitatii pentru deciziile luate sau sarcinile îndeplinite, indiferent de rezultat – cursuri leadership;
  • Capacitați demonstrate de inovaţie şi creativitate si interes pentru dezvoltare personala. Certificarea ITIL constituie un avantaj;
  • Cunoștințe excelente de MS Office (Outlook, Word, Excel); certificarea Excel constituie un avantaj.

Oferta:

  • Se oferă pachet salarial motivant;
  • Mediu de lucru profesionist şi competitiv;
  • Oportunităţi de training şi dezvoltare profesională.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu, restul de aplicații fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?