Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
DIRECTOR EXECUTIV
DIRECTIA RAPORTĂRI ŞI VALIDĂRI GARANŢII
Descrierea postului:
- Planifica, organizează, conduce, controleaza si evalueaza activitatile directiei;
- Conduce, controlează si evaluează activitatea personalului din cadrul directiei;
- Coordoneaza activitatea de urmarire a incasarii comisionanelor de garantare/gestiune anuale si a comisioanelor de garantare la acordare, aferente garantiilor emise de Fond;
- Coordoneaza intocmirea raportului cu comisioanele de garantare/gestiune anuale pe baza soldurilor importate la 31 Decembrie si a datelor din sistemul informatic al Fondului;
- Organizeaza si coordoneaza intocmirea rapoartelor lunare/periodice privind stabilirea portofoliului de garantii in vigoare si a celor expirate, precum si a oricaror alte raportari solicitate de conducerea Departamentului Economic;
- Raspunde pentru comunicarea catre Serviciul Contabilitate a cuantumului comisioanelor de garantare anuale in vederea facturarii catre Finantatori si calculul penalitatilor de intarziere la plata a comisioanelor de garantare in vederea facturarii;
- Organizeaza si coordoneaza modificarea in sistemul informatic al Fondului a starii garantiei, in cazul expirarii la termen a garantiei, a renuntarii bancii la garantia Fondului sau al neachitarii comisionului de garantare in termen;
- Asigură încheierea şi urmărirea contractelor specifice domeniului său de activitate;
- Identifică şi evaluează riscurile semnificative legate de domeniul său de activitate şi transmite informaţii referitoare la riscurile semnificative către conducerea departamentului.
Cerinţe:
- Studii superioare economice, de exemplu, ASE, Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Electronica, Bucuresti.
- Cel puțin 10 ani vechime in munca din care 5 ani in funcții de conducere; constituie un avantaj experiența anterioara de conducere in cadrul FNGCIMM si/sau in domeniul bancar;
- Abilitați demonstrate de conducere a unei echipe in domeniul specific (certificarea de la traininguri de leadership constituie un avantaj);
- Nivelul excelent al cunoștințelor specifice profesiei (cunoașterea legislației, a normelor si metodologiilor specifice domeniul său de activitate);
- Gândire analitică şi sintetică si abilitati de rezolvare a problemelor. Cursuri Problem Solving Process;
- Excelente abilități de comunicare si colaborare;
- Capacitatea de asumare a responsabilitatii pentru deciziile luate sau sarcinile îndeplinite, indiferent de rezultat – cursuri leadership;
- Capacitați demonstrate de inovaţie şi creativitate si interes pentru dezvoltare personala. Certificarea ITIL constituie un avantaj;
- Cunoștințe excelente de MS Office (Outlook, Word, Excel); certificarea Excel constituie un avantaj.
Oferta:
- Se oferă pachet salarial motivant;
- Mediu de lucru profesionist şi competitiv;
- Oportunităţi de training şi dezvoltare profesională.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu, restul de aplicații fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.