Candidatul ideal trebuie sa aiba:
• Bune abilitati verbale si de scriere;
• Un bun simt pentru evaluarea conditiilor de pe piata si a nevoilor consumatorilor si clientilor;
• Bune abilitati organizationale;
• Capacitatea de a lucra in echipa;
• Creativitate, energie si entuziasm in conceprerea si implementarea campaniilor;
• Cunoasterea mai multor limbi straine;
• Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
• Capacitate de organizare si conducerea activitatii serviciului;
• Capacitate de a preluca informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
• Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.
Descrierea jobului
- Stabileste obiectivele de marketing;
- Selecteaza si aplica cele mai de succes strategii si tactici de marketing;
- Stabileste resursele si formele de promovare;
- Aplica programele si planurile de marketing;
- Planifica si aplica activitatile si campaniile de marketing;
- nițierea, implementarea si evaluarea campaniilor de marketing, atat offline cat si in mediul online
Descrierea postului:
❖ Crearea strategiei de promovare a produselor si evenimentelor din portofoliul companiei;
❖ Realizarea materialelor de promovare (identitate, site-uri, flyere, brosuri, oferte, bannere, materiale promoționale, campanii Google si Facebook) păstrând regulile de branding;
❖ Verificarea si validarea continutului materialelor de promovare;
❖ Realizarea si implementarea strategiei si a planului editorial pentru Facebook;
❖ Administrarea si actualizarea continutului pentru paginile de Facebook din cadrul companiei;
❖ Crearea si actualizarea continutului (text si imagini) pe site-urile companiei (HTML si WordPress);
❖ Realizarea si trimiterea de newslettere folosind platforme de email marketing;
❖ Administrarea bazelor de date de email ale clientilor;
❖ Administrarea domeniilor web si a conturilor de email ale companiei (cPanel);
❖ Monitorizeaza activ concurenta si cauta solutii si stategii pentru a raspunde actiunilor acestora, cu scopul de a scoate in evidenta produsele si serviciile pe care compania noastra le comercializeaza;
❖ Se ocupa de imaginea companiei promovand-o in mod activ pe: site-ul companiei , retele de socializare, newslettere, catalog companie, reviste de specialitate, etc.
❖ Intocmeste si propune bugetul de marketing conducatorului companiei;
❖ Participa la organizarea de evenimente: expozitii, congrese, targuri, etc. ce au ca scop promovarea imaginii si a produselor companiei.
Cerinte obligatorii:
✓ Experienta de minim 3 ani in marketing sau/si comunicare
✓ Cunostinte despre PR, Branding, Marketing, grafica corporate, web design, campanii Google AdWords si Facebook
✓ Cunostinte de copywriting - exprimare corecta in limba romana
✓ Sa cunosti limba engleza la un nivel avansat (nivelul trebuie sa asigure capabilitatea de a studia documente in limba engleza)
✓ Cunostinte: HTML + CSS. (opțional PHP)
✓ Medii de lucru: cPanel, WordPress și PrestaShop
✓ Tehnici și reguli pentru SEO
Beneficii:
- Stabilitate; mediu de lucru profesionist cu o echipa unita,
- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa
- Laptop
- Telefon.