Director National de Vanzari

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Profilul candidatului:
Experienta de management – minim 3 ani si in vanzari initiate – minim 5 ani;
Manager strategic - intelege cum functioneaza un business, stabileste foarte clar directiile pentru echipa, duce la bun sfarsit activitatea intr-un mod planificat si organizat;
Coordonare echipe – minim 5 oameni, constituie avantaj coordonarea anterioara de manageri de echipe;
Bune abilitati de construire a echipelor eficiente;
Excelente abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si control;
Persoana proactiva, dinamica, cu bune abilitati de prezentare;
Persoana analitica, cu bune abilitati numerice si apetit pentru urmarirea si dezvoltarea diverselor sisteme de raportare cu ajutorul carora sa monitorizeze realizarile si sa ia decizii rapide de imbunatatire a performantelor echipei;
Abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor companiei si de a transmite entuziasmul angrenarii eforturilor in acest scop;
Cunostinte aprofundate de vanzari si negociere;
Permis conducere categoria B;
Studii: de preferat liceu mate-info, urmat de facultate in domeniul economic, tehnic sau farmacie/medicina – constituie avantaj.

Cerinte suplimentare:
Cunostinte excel – cel putin nivel mediu
Experienta de lucru cu sisteme ERP, CRM, intelege modul de functionare si procesele ce pot fi automatizate
Constituie avantaj cunoasterea pietei farma, a produselor, si a modului de negociere cu clientii si furnizorii specifici
Respecta regulile de lucru, procedurile interne si se asigura de implementarea lor
Reprezinta echipa in fata companiei, atrage dupa sine subordonatii prin propriul exemplu si motivandu-i in indeplinirea rezultatelor
Are capacitatea de a „vinde” echipei obiectivele si de a le arata beneficiile individuale odata cu indeplinirea lor
Recunoaste rezultatele echipei si isi asuma esecurile

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Conduce si organizeaza departamentul de vanzari;
Stabileste strategia de vanzare la nivel national, o comunica spre echipa si se asigura ca este inteleasa si pusa in aplicare intocmai;
Participa la intocmirea bugetului anual pe zona de vanzari impreuna cu Directorul General si Directorul Financiar; comunica echipei planurile lunare;
Monitorizeaza impreuna cu directorii regionali de vanzari evolutia vanzarilor intocmind rapoarte referitoare la rezultatelele obtinute si le transmite catre managementul companiei impreuna cu masurile de imbunatatire propuse;
Participa la negocieri de contracte cu clientii strategici/importanti;
Participa la intalniri cu furnizorii, promoveaza constant compania si echipa de vanzari catre acestia;
Urmareste prin instrumentele puse la dispozitie de companie imbunatatirea permanenta a rezultatelor de vanzari si dezvolta continuu sistemele de raportare ce servesc echipei de vanzari in colaborare cu dep. IT
Actioneaza pentru dezvoltarea si promovarea echipei sale – evalueaza si acorda feedback permanent.

Descrierea companiei

Farmaciile DONA sunt printre cele mai apreciate din România, cu o experienta de succes dovedita de peste 26 de ani in piata farma din Romania.

Dona. Logistica SA, parte a grupului DONA, asigură distribuția farmaceutică echilibrată la nivel național catre farmacii independente, spitale si farmacii Dona. Desi a fost infiintata doar de 3 ani, Dona. Logistica a demonstrat ca este capabila de o evolutie foarte rapida, ajungand in prezent in topul primilor 5 distribuitori de medicamente la nivel national, cu o cifra de afaceri anuala de peste 200 milioane de Euro.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. Dona. Logistica S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. Dona. Logistica S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. Dona. Logistica S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?