Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare absolvite
- Minim 5 ani de experienta in coordonarea unei echipe de vanzari la nivel national
- Minim 5 ani de experienta pe partea de Key Account - constituie avantaj;
- Experienta în domeniul alimentar - industria carnii;
- Capacitatea de a organiza, coordona si de a creea un mediu competitiv in cadrul echipei;
- Cunoasterea managementului vanzarilor si a echipelor de vanzari;
- Excelent spirit organizatoric si capacitate de a lua decizii;
- Experienta in crearea si dezvoltarea strategiilor de crestere a vanzarilor
- Cunoasterea tehnicilor de vanzare si de crestere a acestora;
- Capacitate de analiza, interpretare corecta a datelor;
- Capacitatea de a respecta termenele limita ale proiectelor aflate in derulare si de a lucra in conditii de stress;
- Cunostinte avansate calculator (MS OFFICE);
- Disponibilitate pentru deplasari in tara;
- Persoană dinamica, cu spirit de initiativa, orientata spre rezultate;
- Fire comunicativa, deschisa, ambitioasa;
Descrierea jobului
- Coordoneaza echipa de vanzari la nivel national;
- Evalueaza și acorda feedback permanent echipei, privind activitatea desfasurata si indeplinirea indicatorilor de performanta stabiliti;
- Intocmeste rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale,conform cerintelor managementului companiei, despre evolutia vanzarilor, insotite de sugestiile si propunerile de redresare si/sau dezvoltarea acestora;
- Este direct responsabil de performantele realizate in cadrul departamentului de vanzari;
- Elaboreaza bugetul anual de venituri si cheltuieli al departamentului urmarind respectarea acestuia;
- Stabileste obiective de performanta (vanzari,profit,costuri);
- Participa si se implica activ in motivarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari;
- Urmareste permanent aplicarea si imbunatatirea procedurilor de lucru existente in cadrul departamentului de vanzari;
- Stabileste strategia de dezvoltare a firmei pe termen lung,mediu si scurt impreuna cu conducerea companiei;
- Elaboreaza si implementeaza strategia de vanzari la nivel national, in concordanta cu obiectivele companiei, cu scopul dezvoltarii,imbunatatirii imaginii companiei,si cresterea permanenta a cotei de piata;
- Implementeaza si urmareste respectarea strategiei comerciale a companiei;
- Propune si implementeaza strategii la nivelul echipei, pentru a obtine cele mai bune rezultate;
- Identifica noi oportunitati si canale de dezvoltare;
- Identifica factori care impiedica realizarea planului de vanzari si propune masuri de corectie pentru realizarea acestuia;
- Stabileste obiective clare pentru organizarea activitatii departamentului de vanzari in vederea atingerii targetelor impuse;
- Intocmeste si prezinta catre managementul companiei rapoarte si strategii privind cresterea vanzarilor prin promovarea produselor, corelat cu cerintele pietei;
- Mentine contactul permanent cu piata de profil in vederea strangerii de informatii relevante privind oportunitatile din piata, trenduri, actiuni ale concurentei, etc;
- Colecteaza si furnizeaza permanent informatii catre conducerea societatii referitoare la evolutia pietei;
- Organizeaza si coordoneaza intreaga activitate a Departamentului de vanzari in scopul realizarii obiectivelor, lunare, trimestriale si anuale;