Director of Client Services

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

A început cu o idee ridicol de bună - Creați o altă rasă de BPO! Noi, cei de la TaskUs, înțelegem că obținerea unei creșteri pentru partenerii noștri necesită o cultură a mișcării constante; explorarea noilor tehnologii, gata să facă față oricărei provocări într-o clipă, stăpânirea coerenței într-o lume în continuă schimbare - asta este ceea ce este nevoie pentru a ajunge acolo. Dacă vrei să faci parte din asta, aplică astăzi!


Deci, ce face cu adevărat un director de servicii pentru clienți TaskUs?


Gândește-te la tine ca un partener de afaceri de încredere și strategic pentru clienții TaskUs, ajutând la creșterea, schimbarea și inovarea afacerii noastre.


Imaginează-ți că vei lucra cu un singur lucru în minte: să-ți petreci ziua contribuind la construirea forței perturbatoare din spatele TaskUs și a unora dintre cele mai perturbatoare companii din lume. Rolul dumneavoastră a fost conceput pentru a extinde operațiunile interne și internaționale ale clienților noștri, pentru a construi relații și pentru a identifica potențiale oportunități de afaceri.


Realizările dumneavoastră sunt măsurate nu pe orele lucrate, ci pe succesul sau eșecul obiectivelor companiei de venituri, satisfacția clienților și impactul general asupra inițiativelor strategice ale afacerii noastre.


Îți place să colaborezi cu oamenii pentru a le înțelege nevoile de afaceri și pentru a veni cu abordări creative pentru a le face să aibă succes. Îți pasă profund de afacerea generală și cauți modalități de a adăuga valoare. Îți place să faci parte dintr-o echipă care oferă excelență. Ești antreprenor și plin de resurse. Ești pasionat să faci lumea un loc mai bun. Îți place să fii tras la răspundere pentru propriile rezultate. De asemenea, puteți echilibra nevoile clienților dumneavoastră cu obiectivele operaționale, oferind în același timp servicii și satisfacție de clasă mondială.


În calitate de director al CS, veți gestiona una sau două campanii strategice și (după caz) conturi nestrategice, atât noi, cât și existente, pe parcursul ciclului de viață al clientului și vă veți asigura că toate valorile/SLA-urile campaniei sunt îndeplinite și toți clienții sunt foarte mulțumiți de performanța echipelor.


  • Managementul clienților (30%): efectuează analize săptămânale/lunare/trimestriale ale afacerii. Este canalul proactiv în raportarea progresului/activităților către/de la clienți și facilitează comunicarea între echipele interne cu privire la nevoile clienților. Desfășoară întâlniri față în față cu clienții, oriunde s-ar afla, pentru a gestiona eficient conturile. Cu scopul final de a deveni un partener de încredere pentru clienți. Înțelegerea nevoilor, dorințelor și a ceea ce este important pentru ei să reușească.
  • Management financiar (25%): Obține venituri anuale de top generate de campanie conform prognozei, marja brută % lună/lună conform previziunilor financiare. Crește numărul de angajați, veniturile și marjele din conturi. După cum este necesar, conduceți negocierile contractului pe durata ciclului de viață al contractului.
  • Comunicare (20%): Capabil să fermecă și să influențeze oamenii din întreaga lume. Oferă feedback acționabil pentru îmbunătățire/corectarea cursului intern și extern. Influență confortabilă între echipe/părți interesate. Prezintă în mod profesional grupurilor și 1/1 și găzduiește vizite captivante ale clienților.
  • Management operațional (15%): Demonstrează o atitudine în care își suflecă mânecile și se ocupă de problemele care apar. Realizează așteptările pentru contribuția echipei lor la KPI-urile contractuale pentru fiecare cont. Atinge scorul de satisfacție a clienților de 8+. Responsabil cu administrarea cerințelor de raportare interne/externe.
  • Management strategic (10%): Elaborează strategii cu clienții pentru a identifica oportunitățile de creștere. Conduce echipa internă pentru a ne asigura că ne concentrăm pe obiective pe termen lung și scurt. Identifică riscurile și oferă soluții care permit inovarea și schimbarea. Faceți brainstorm cu managementul/colegii pentru cele mai bune practici. Stimulează continuu îmbunătățirea performanței și generează inițiative cu valoare reală pentru clienți.


Cerințe:


  • Licență, MBA (de preferință).
  • 8+ ani de experiență profesională
  • Experiență în spațiul BPO
  • Experiență în gestionarea relațiilor cu clienții și dezvoltarea afacerii
  • Context operațional
  • De preferată experiență în start-up-uri sau companii cu creștere mare
  • Experiență în gestionarea rapoartelor directe
  • Constrâns să se autoperfecționeze și să extindă sferele de cunoaștere și influență.
  • Practic și orientat spre acțiune.
  • Abilitatea de a vinde și de a fi persistent și agresiv.
  • Trebuie să fie capabil să inspire și să convingă oamenii.
  • Doresc să muncească multe ore grele, în weekend.
  • Abilitatea de a călători până la 50% din timp.
  • În picioare și așezat pentru perioade susținute de timp, cel puțin 50%.
  • Acuitate vizuală apropiată pentru a efectua o activitate precum: pregătirea și analiza datelor și cifrelor; transcriere; vizualizarea unui terminal de calculator; citire extensiva.


Despre TaskUs:


TaskUs oferă clienților experiență de generație următoare, care alimentează cele mai perturbatoare companii din lume, prin parteneriatul dintre oameni extraordinari și tehnologie inovatoare.


Oferim strategie ridicol de bună, optimizarea proceselor de afaceri, tehnologie revoluționară și cel mai bun talent pentru a oferi o scară digitală transformațională.


Oamenii noștri sunt în centrul a tot ceea ce facem. Îmbrățișăm o cultură care promovează o experiență de cea mai bună calitate a angajaților. Nu este de mirare că am fost numiți drept unul dintre „Cele mai bune locuri de muncă” de LA Business Journal și San Antonio Business Journal.


TaskUs a fost recunoscut pe lista Inc. „5.000 de companii private cu cea mai rapidă creștere din America” în ultimii cinci ani și pe lista „100 de companii private cu cea mai rapidă creștere” a The Los Angeles Business Journal în ultimii trei ani. TaskUs are sediul în Santa Monica, California, cu operațiuni în Statele Unite, America Latină și Filipine.


TaskUs, Inc. este un angajator cu șanse egale.


Dacă îți place creșterea sălbatică și să lucrezi cu oameni fericiți, entuziaști, cu performanțe, te vei bucura de cariera ta alături de noi!


TaskUs este un angajator cu șanse egale

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TaskUs pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TaskUs pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TaskUs locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?