Descrierea postului
Candidatul ideal va fi responsabil pentru furnizarea de conducere și direcție organizațiilor de vânzări și marketing din cadrul companiei. Înțelegând industria și tendințele economice, veți prognoza cu acuratețe și veți conduce strategiile de succes ale echipelor.
Titlul funcției: Director de vânzări și marketing
Raportează către: Director General
Rezumatul poziției: pentru a supraveghea și gestiona personalul de vânzări și rezervările pentru a asigura venituri maxime, acoperire promoțională și oportunități de marketing.
DOSM ar trebui să lucreze îndeaproape cu funcțiile de management al veniturilor și de marketing pentru a dezvolta strategii pentru a maximiza REVPAR și a crește cota de piață.
Responsabilitati:
- Mențineți și promovați un mediu de lucru în echipă cu o comunicare eficientă și clară între colegi.
- Asigurați-vă că cel mai bun serviciu pentru clienți este disponibil prin comunicarea între echipă, formarea încrucișată în cadrul departamentului și acoperirea corespunzătoare a biroului.
- Lucrează cu echipa de vânzări pentru a asigura înțelegerea strategiei de vânzări și implementarea eficientă a acestei strategii pentru segment.
- Lucrează cu echipa de management pentru a crea și implementa un plan de vânzări care se adresează veniturilor, clienților și pieței pentru segmentul condus de DOSM.
- Dați exemplu prin atitudine profesională, prietenoasă față de clienți și colegi, răspuns în timp util la nevoile clienților și colegilor și respectarea standardelor biroului de vânzări.
- Asigurați-vă că hotelul, restaurantul și MICE îndeplinesc sau depășesc obiectivele bugetate.
- Urmăriți și urmăriți procedurile de vânzări încrucișate ale companiei.
- Utilizați baza de date a profilului companiei pentru a determina zonele geografice pentru apelurile agenților de turism, menținând în același timp conturile de top și cele existente ale agenților de turism.
- Organizați luna agenților de turism și ratele de apreciere ale agenților de turism pentru lunile lente.
- Asiste la dezvoltarea și implementarea promoțiilor interne și externe pentru hotel, restaurant și MICE.
- Ne concentrăm pe atragerea de noi afaceri.
- Participarea și contribuția la întâlnirea lunară de strategie de vânzări
- Actualizarea si detinerea strategiei de vanzari si a planului de vanzari cu Directorul General.
- Examinează și aprobă orice tarife speciale negociate de corporație prin semnarea contractului CVGR (Rata de volum garantată a companiei).
- Oferă o conducere pozitivă și agresivă pentru a asigura un potențial maxim de venituri (de exemplu, oferă un exemplu cu obiectivele personale de rezervare).
- Conduce funcții de vânzări la proprietate pentru a construi relații cu clienții pe termen lung, bazate pe valoare, care să permită obiectivele de vânzări la hoteluri, restaurante și MICE.
- Recomandă obiective lunare pentru nopțile de cameră pentru membrii echipei de vânzări.
- Participă la apelurile de vânzări cu membrii echipei de vânzări pentru a obține noi afaceri și a încheia afacerile.
- Elaborați și trimiteți comunicate de presă informative către listele vizate care evidențiază toate activitățile și promoțiile.
- Mențineți și extindeți programul de stimulente corporative prin poștă directă și vizite personale.
- Supraveghează și asigură actualizarea tarifelor, promoțiilor de pe site-ul hotelului, OTA-urilor (Agenții de turism online), GDS etc., fără nicio paritate tarifară.
- Responsabil de instruirea echipei de vanzari si a personalului.
- Urmați și promovați standardele hotelurilor, restaurantelor și MICE împreună cu oaspeții și colegii de muncă.
- Evaluează și stimulează participarea hotelului la diferitele canale de vânzări, vânzări pe piață, centre de rezervare pentru evenimente și canale electronice de lead-uri.
- Monitorizează toate activitățile de zi cu zi ale subordonaților directe.
- Execută și sprijină aspectele operaționale ale afacerii rezervate (de exemplu, generarea de propuneri, scrierea contractelor, corespondența clienților).
- Dezvoltați strategii de vânzări pentru a atinge obiectivele de afaceri și de vânzări
- Monitorizați tendințele din industrie și concurenții de pe piață pentru a sprijini obiectivele de vânzări
- Asistați echipa de marketing în dezvoltarea și implementarea campaniilor strategice de marketing
- Furnizați prognoze conducerii pentru organizațiile de vânzări și marketing
Cerințe preliminare: Un grad ridicat de conștientizare comercială și înțelegere a legăturilor dintre vânzări și profit, abilități excelente de vânzări și negociere, bun simț al afacerilor și capacitatea de a motiva și conduce o echipă.
Educație: administrarea afacerilor de 3 ani, marketing, management hotelier și restaurante sau MBA.
Experiență: 5 ani de experiență în vânzări și marketing sau în domeniul profesional conexe. Și minim 3 ani experiență într-un rol de vânzări senior.
Calificări:
- Diplomă de licență sau experiență echivalentă în domeniul relevant
- 7+ ani în conducerea echipelor
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă
- Cunostinte cu Microsoft Office Suite