Candidatul ideal:
- experienta profesionala in vanzarea cu amanuntul sau in relatiile cu clientii, experienta manageriala poate fi un plus
- motivatie si atitudine pozitiva, atentie la detalii
- conduita convingatoare, calitati de conducere, entuziasm, orientare pe termen lung
- disponibilitate la calatori cel putin 3 zile pe saptamana
- spirit antreprenorial dezvoltat
- energic, dinamic, proactiv
- bun negociator, foarte bune abilitati de networking si comunicare
- spirit analitic si structurat, bun organizator
- posesor carnet auto cat. B
Descrierea jobului
1. Asigura implementarea in piata a politicii de vanzari & marketing a companiei in toate magazinele Xpress/Xtime din subordine din Bucuresti si judetele Dambovita si Prahova
2. Raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu operatorii magazinelor
3. Raspunde de implementarea strategiei de vanzari precum si a standardelor de calitate in magazine
4. Asigura respectarea procedurilor pentru comenzi, retururi, luand masuri proactive pentru optimizarea vanzarilor si a stocului de marfa
5. Realizeaza lunar si trimestrial evaluarea rezultatelor magazinelor din subordine
6. Raspunde de aplicarea activitatilor promotionale in magazinele alocate
7. Raspunde de bugetele alocate zonei – venituri & cheltuieli
8. Comunica magazinelor obiectivele lunare de vanzari
9. Elaboreaza si implementeaza planuri pentru atingerea obiectivelor de vanzari si propune actiuni sau activitati specific zonei in care-si desfasoara activitatea care duc la cresterea cifrelor de vanzari
10. Intocmeste lunar un raport de verificare a evolutiei magazinelor din subordine
11. Ajuta magazinele din subordine la realizarea obiectivelor de vanzari, cantitative si calitative
cei mai buni parteneri pentru operarea magazinelor Xpress si se ocupa de trainingul teoretic si practic
13. Coordoneaza deschiderile de magazine noi
Descrierea companiei
Xpress este o retea de magazine in format convenience de vanzare a produselor din tutun, a presei, a produselor loteriei romane si al unor categorii de produse si servicii complementare (carti, jucarii, bauturi racoritoare, dulciuri, prepay), magazinele fiind situate in centre comerciale moderne.
Tabac Xpress este o companie cu capital strain si face parte din acelasi grup cu Tabak Polska.
Tabak Polska a fost infiintata in Polonia si are in prezent o retea de peste 170 de magazine.
Primele magazine Xpress au fost deschise in Romania in Octombrie2015, iar obiectivul nostru este de a ajunge in 2020 la nivelul operatiunilor din Polonia.
In primul an complet de activitate am deschis un numar de 36 de magazine Xpress, in acest moment (februarie 2020) reteaua a ajuns la 100 de magazine.
Conceptul Xpress se distinge prin calitate si rapiditate in servire, prin oamenii care sunt cea mai importanta resursa a companiei, prin respect si integritate fata de furnizori, angajati si clienti, prin motivatie si pasiune pentru tot ce facem, prin profesionalism si cooperare.