DIRECTOR REPARAȚII

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Unicom Tranzit SA, operator feroviar privat si expeditor de marfa, ce activeaza in România din anul, angajeaza pentru Punctul de lucru Fetesti, Director Reparatii. In cadrul Punctului de lucru Fetesti se efectueaza reparații și revizii pentru mai multe tipuri de vagoane de marfă și locomotive.

CANDIDATUL IDEAL - CERINTE:

  • Studii superioare tehnice – de preferat in domeniul transporturilor – specializarea material rulant de cale ferata;
  • Experientă de minim 10 ani în activitatea de productie/reparatii utilaje/ material rulant, din care minim 5 ani pe functii de conducere;
  • Experienta anterioara intr-un post similar - constituie un avantaj;
  • Rezistenta la stres;
  • Acuratete in rezolvarea sarcinilor si perseverenta in finalizarea lor;
  • Gandire logica si flexibilitate in gandire;
  • Capacitate relationala si bune abilitati de comunicare;
  • Capabilitate de rezolvare operativa a problemelor;
  • Capabilitate decizionala si inventivitate;
  •  Punctualitate si determinare;
  •  Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
  •  Cunostinte de afaceri/legislative specifice domeniului de activitate al societăţii - reprezinta un avantaj;
  •  Experientă în elaborarea/implementarea de strategii;
  • Cunostinte de contabilitate primara/realizare si urmarire bugete;
  • Cunostinte/Abilitati de organizare a fluxurilor de activitate;
  • Disponibilitate la relocare in zona de desfasurare a activitatii sau naveta pe distante scurte si medii.
  • DESCRIEREA JOBULUI

    Conducerea nemijlocita a intregii activitati a Punctului de lucru Depozit Fetesti – Atelier de reparatii material rulant. Pozitia este direct subordonata Directorului General Adjunct Material Rulant.

    • Coordonarea intregii activitati a punctului de lucru;
    • Realizarea si implementarea Planului anual de reparatii;
    • Intocmirea si verificarea instructiunilor de lucru pentru personalul subordonat;
    • Realizare si implementare buget anual punct de lucru;
    • Gestionarea necesarului de materiale si echipamente;
    • Evaluarea angajatilor din subordine;
    • Participa la procesele de recrutare si selectie de noi angajati;
    • Gestioneaza relatiile cu clientii/ furnizorii punctului de lucru.

    ITI OFERIM:

    Salariu atractiv;

    • Bonuri de masa;
    • Prime de vacanta, de Paste si de Craciun;
    • 25 de zile lucratoare concediu de odihna.

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UNICOM TRANZIT S.A. pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UNICOM TRANZIT S.A. pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are UNICOM TRANZIT S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?