Director resurse umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea companiei

Grupul de firme Kronwell a inregistrat o dezvoltare intensa in ultima perioada, de aceea iti lansam provocarea sa aplici pentru postul de DIRECTOR RESURSE UMANE.
Investitia noastra principala este resursa umana, calitatea pregatirii profesionale a personalului si imbunatatirea permanenta a mediului de lucru. Echipa noastra este formata din colegi calzi, ambitiosi, seriosi si pregatiti sa sustina noii veniti in colectiv.

Candidatul ideal

Activitatea echipei noastre se bazează în fiecare zi pe punctualitate, seriozitate, respectul fata de ceea ce facem și fata de oaspeții nostri. Ne oferim ce avem mai bun nouă și celor din jur, și asta ne face apreciați, ne bucură, și totodata construiește plăcerea de a fi parte a poveștii … intr-un cuvânt, o familie.
Dacă îți dorești sa te alături celei mai bune echipe hoteliere premiata in, așteptăm cu interes sa ne contactezi.

Descrierea jobului

Daca valorile de mai sus te definesc si esti familiarizat/ a cu cerintele de mai jos, esti ceea ce avem nevoie.

- coordoneazi şi răspunzi de realizarea activităţilor unităţilor organizatorice din subordine;
- răspunzi de gestiunea curentă şi previzională a posturilor, a personalului, precum şi a fondului de salarii la nivelul Companiei;
- elaborezi strategia companiei in domeniul resurselor umane;
- avizezi deciziile de angajare, cele privind modificarea CIM, cele privind răspunderile materiale sau disciplinare ale personalului din executivul Companiei;
- răspunzi de întocmirea suportului documentar (Regulamente de Organizare şi Funcţionare – al Companiei şi de detaliu, Structuri organizatorice şi funcţionale, State de funcţii şi meserii) necesar desfăşurării în condiţii optime a activităţilor din cadrul Companiei, în conformitate cu structura organizatorică şi funcţională aprobată a acesteia;
- răspunzi de activitatea de selecție și recrutare a personalului la nivelul Executivului Companiei;
- raspunzi si coordonezi programe privind evaluarea competenţelor si dezvoltarea carierei, pentru salariaţii Companiei;
- avizezi Programul anual de formare si perfectionare profesionalã al salariatilor Companiei, sens în care asigurã demersurile, prin personalul desemnat în acest sens din cadrul FDP si SRU (din cadrul ST), în vederea justei selectii si a participãrii personalului Companiei la cursuri/ instruiri/ stagii de formare/ perfectionare/ instruire/ întretinere profesionalã.

Ne dorim de la cv-ul tau sa respecte cerintele de mai jos sau chiar mai mult.

- studii universitare în domeniul psihologie / economic / juridic;
- studii universitare/ complementare acreditate: programe de pregãtire / perfectionare managerialã in domeniul resurse umane;
- cunoasterea legislatiei muncii;-
- experiență minimum 4 ani în domeniul resurselor umane HORECA, experienta în negocierea contractelor colective de munca;
- experiență profesională în activitatea de eficientizare, respectiv de restructurare a organizatiei;
- abilitati, cunostinte legate de politici de resurse umane, raportari specifice domeniului resurse umane, administrare personal, structura organizatorica, calcul salarial, recrutare, managementul performantei si managementul succesiunii
- cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (scris si vorbit);
- excelente abilitati de prezentare, comunicare si negociere, aptitudini manageriale;
- bun organizator, atent la detalii, rigoare;
- capacitate de a evalua performanta, rapiditate in luarea deciziilor;
- persoana dinamică, proactivă și orientată către rezultate
- foarte bune abilități de organizare a timpului;


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MEGANOVA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MEGANOVA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MEGANOVA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?