Descrierea companiei
Societate înfiinţată în anul 1991 ce activează exclusiv în domeniul auto:
- comercializarea de piese de schimb, lubrifianţi, anvelope, accesorii, scule şi vopsele auto;
- servicii profesionale de reparații auto de calitate în cadrul unui service multimarcă ce face parte dintr-o rețea europeană de service-uri auto.
Principiile companiei
Calitate şi servicii excelente pentru clienţii noştri. Produsele şi serviciile oferite de compania noastră trebuie să depăşească aşteptările clienţilor, astfel încât aceștia să ne acorde întreaga lor încredere în ceea ce priveşte rezolvarea solicitărilor. De aceea, politica managerială şi pregătirea personalului este îndreptată pentru asigurarea unor produse şi servicii post vânzare de calitate superioară.
Orientarea către angajat
Compania a dezvoltat un mediu de lucru dinamic si motivant, prin încurajarea şi fidelizarea angajaților cu spirit de initiativă care le permite să evolueze continuu şi să-şi îndeplinească aspiraţiile. Credem că profesionalismul şi modul de acţiune individuală şi colectivă a personalului reprezintă un avantaj în competiţia cu concurenţa.
Obiectivele companiei:
- respectarea şi menţinerea calității seviciilor şi produselor noastre;
- stimularea dezvoltării continue a capacităţii profesionale a angajaţilor noştri;
- respectarea cerințelor sistemului de management al calității de către toţi angajații și furnizorii noştri;
- asigurarea protecției mediul înconjurător şi respectarea standardelor de calitate în ceea ce priveşte mediul.
Candidatul ideal:
- cunoștințe și experiență în domeniul întreținerii și reparațiilor auto/ consiliere clienți de service de minim 3 ani;
- cunoștințe de limba engleză nivel mediu;
- cunoștințe temeinice Microsoft Office;
- disponibilitate pentru program prelungit;
- fire sociabilă, cu reale abilități de comunicare, bun negociator, cu spirit de echipă dezvoltat;
- abilități de leader; experiența într-un post de conducere poate constitui un avantaj;
- abilități de gestionare a eventualelor situații tensionate în relația cu clienții, dar și în cadrul echipei;
- competențe și aptitudini organizatorice;
- capacitate de înțelegere, sinteză și memorare a informațiilor; gândire analitică;
- orientat către rezultate.
Descrierea jobului
- organizează activitatea echipei în concordanță cu obiectivele cantitative și calitative ale companiei;
- colaborează cu șefii de ateliere cu privire la coordonarea din punct de vedere tehnic a activității mecanicilor, tinichigiilor și vopsitorilor;
- colaborează cu șefii celorlalte departamente din companie sau din grupul de firme în sensul rezolvării fluente a problemelor apărute;
- stabilește necesarul de lucrări de întreținere echipamente şi materiale necesare pentru buna desfășurare a activităților de mecanică auto, vopsitorie și tinichigerie;
- se ocupa cu organizarea inventarelor anuale sau comandate de conducere;
- urmărește efectuarea activităților de întreținere, curățenie pentru spațiile interioare și exterioare ale service-ului și întocmește necesarul lunar de materiale de întreținere;
- se ocupa de stabilirea unui program de mentenanță și întreținere pentru echipamentele din service și contactează firmele autorizate pentru efectuarea de reparații/ calibrări în vederea metrologizării;
- se ocupa de organizarea serviciului de pază a punctului de lucru – întocmește și urmărește respectarea programului de pază lunar, se asigură de existența necesarului de materiale și echipamente;
- stabilește obiectivele personalului din subordine, termenele limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
- se ocupa cu organizarea selecției de personal conform organigramei și procedurilor aprobate de conducere pentru compartimentul service; face parte din comisia de recrutare personal, participând parțial sau total la interviurile de angajare;
- urmărește respectarea efectuării școlarizărilor interne și externe conform programului de școlarizări cerut de rețeaua de service din care service-ul face parte; urmărește evoluția membrilor echipei și îi propune pentru participarea pe o linie de școlarizare compatibilă;
- propune promovarea unor membri ai echipei;
- urmărește respectarea cerințelor de calitate impuse de rețeua de service; exercită un control continuu asupra calității lucrărilor și informează directorul general despre eventualele disfuncții apărute;
- centralizează și comunică directorului general situația lunară a realizărilor individuale pentru fiecare membru al echipei;
- acționează în scopul realizării obiectivelor cantitative și calitative;
- elaborează strategii comerciale pentru realizarea obiectivelor cantitative;
- urmărește atragerea de clienți noi prin propunerea de promoții de service, ofertarea către clienți de flotă cu propuneri personalizate și reciproc avantajoase etc.
- urmărește pe platforma de licitații SEAP oferta de contracte de reparații/ achiziții directe postate și pregătește împreună cu echipa documentatia de participare, precum și oferta conform solicitărilor/ caietului de sarcini, dar cu aprobarea conducerii în ceea ce privește discount-urile/ prețurile ofertate;
- întocmește analize, previziuni și rapoarte privind activitatea de service, atât pe linie cantitativă, cât și calitativă;
- urmărește situația financiară trimestrială și anuală a centrului de profit în raport cu obiectivele stabilitecu ajutorul analizelor efectuate și datelor furnizate de departamentul de contabilitate; propune conducerii măsuri pentru creșterea eficienței/ reducerea pierderilor.
Beneficii:
- atmosferă placută de lucru într-o echipă dinamică și ambițioasă;
- posibilitatea de dezvoltare personală prin training de specialitate;
- mașină de serviciu cu asigurarea unei cote lunare de combustibil;
- pachet salarial motivant; după expirarea perioadei de probă se va proceda la renegocierea pachetului salarial în funcție de rezultatele obținute;
- alte beneficii care se pot personaliza în funcție de rezultate.
Salariul de pornire se va negocia în funcție de experința și expertiza candidatului.