PROFILUL CANDIDATULUI:
Studii:
- absolvent de studii superioare cu diploma de licenta.
Experienta:
- minim 7 ani in activitatea de vanzari, (constituie avantaj activitatea de vanzari in domeniul financiar-bancar)
- minim 3 ani experienta manageriala – coordonare structuri/echipe de vanzari
Abilitati si aptitudini:
- abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si control;
- strategie manageriala aplicata la scopul si obiectivele companiei;
- coordonare eficienta a personalului din subordine;
- ambitie si hotarare in ducerea la indeplinire a obiectivelor;
- orientare spre client;
- capacitate de adaptare si rapiditate in luarea deciziilor;
- abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor firmei si de a transmite entuziasmul angrenarii eforturilor in acest scop;
- atitudine proactiva, dinamica, cu bune abilitati de prezentare si persuasiune;
- capacitatea de a convinge echipa de necesitatea indeplinirii obiectivelor si de a le arata beneficiile individuale odata cu indeplinirea lor;
- gandire analitica, orientare pentru urmarirea si dezvoltarea diverselor sisteme de raportare cu ajutorul carora sa monitorizeze realizarile si sa ia decizii de imbunatatire a performantelor echipei;
- recunoaste rezultatele echipei si isi asuma esecurile;
- abilitati de intocmire si analiza rapoarte;
- promptitudine, orientare catre rezultate;
Cerinte suplimentare asociate functiei:
- Cunostinte aprofundate de management al vanzarilor si negociere;
- Cunostinte utilizare pachet MS Office;
- Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala – nivel B1-B2
- Experienta de lucru cu sisteme ERP, CRM, intelege modul de functionare si procesele ce pot fi automatizate;
- Disponibilitate deplasare in alte localitati din tara;
- Constituie avantaj cunoasterea functionarii IFN-urilor, a produselor de garantare si creditare;
- Permis conducere categoria B;
RESPONSABILITATI
- elaboreaza si se asigura de implementarea strategiei de vanzari si promovare a produselor;
- elaboreaza si propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari si urmareste realizarea acestuia;
- elaboreaza și implementeaza un sistem de vanzari solid care sa asigure extinderea protofoliului de clienti si o prezenta puternica in piata;
- elaboreaza, gestioneaza si optimizeaza bugetul de venituri si cheltuieli al departamentului de vanzari;
- analizeaza saptamanal si ia decizii privind solicitarile clientilor pentru produse;
- participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele noi;
- contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare;
- urmareste derularea contractelor incheiate de agentii de vanzari pana la incetarea acestora;
- coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii agentilor de vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
- urmareste permanent activitatea concurentei și formuleaza propuneri de armonizare a activitatii in mod corespunzator;
- urmareste culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si intocmeste rapoarte informative catre Directorul General;
- stabileste obiective de vanzari pentru fiecare a agent de vanzari aflat in coordonare și urmareste indeplinirea lor;
- monitorizeaza permanent activitatea agentilor de vanzari, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare, situatiile nou create etc.;
- intocmeste si prezinta Directorului General rapoarte cu propuneri si studii privind folosirea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a produselor noi, in functie de cerintele pietei;
- propune si implementeaza metode de reducere a costurilor;
- participa la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari;
- identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia;
- analizeaza si avizeaza programele de lucru lunare propuse de agentii de vanzari si le transmite Directorului General la finalul fiecarei luni;
- Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
- exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (CA) in sarcina reprezentantului legal.
BENEFICII:
- pachet salarial atractiv (salariu fix, bonusuri in functie de performanta);
- instrumente de lucru performante;
- mediu de lucru care incurajeaza performanta