Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

PROFILUL CANDIDATULUI:

 Studii:

- absolvent de studii superioare cu diploma de licenta.

Experienta:

- minim 7 ani in activitatea de vanzari, (constituie avantaj activitatea de vanzari in domeniul financiar-bancar)

- minim 3 ani experienta manageriala – coordonare structuri/echipe de vanzari

Abilitati si aptitudini:

- abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si control;

- strategie manageriala aplicata la scopul si obiectivele companiei;

- coordonare eficienta a personalului din subordine;

- ambitie si hotarare in ducerea la indeplinire a obiectivelor;

- orientare spre client;

- capacitate de adaptare si rapiditate in luarea deciziilor;

- abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor firmei si de a transmite entuziasmul angrenarii eforturilor in acest scop;

- atitudine proactiva, dinamica, cu bune abilitati de prezentare si persuasiune;

- capacitatea de a convinge echipa de necesitatea indeplinirii obiectivelor si de a le arata beneficiile individuale odata cu indeplinirea lor;

- gandire analitica, orientare pentru urmarirea si dezvoltarea diverselor sisteme de raportare cu ajutorul carora sa monitorizeze realizarile si sa ia decizii de imbunatatire a performantelor echipei;

- recunoaste rezultatele echipei si isi asuma esecurile;

- abilitati de intocmire si analiza rapoarte;

- promptitudine, orientare catre rezultate;

 

Cerinte suplimentare asociate functiei:

- Cunostinte aprofundate de management al vanzarilor si negociere;

- Cunostinte utilizare pachet MS Office;

- Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala – nivel B1-B2

- Experienta de lucru cu sisteme ERP, CRM, intelege modul de functionare si procesele ce pot fi automatizate;

- Disponibilitate deplasare in alte localitati din tara;

- Constituie avantaj cunoasterea functionarii IFN-urilor, a produselor de garantare si creditare;

- Permis conducere categoria B;

RESPONSABILITATI

- elaboreaza si se asigura de implementarea strategiei de vanzari si promovare a produselor;

- elaboreaza si propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari si urmareste realizarea acestuia;

- elaboreaza și implementeaza un sistem de vanzari solid care sa asigure extinderea protofoliului de clienti si o prezenta puternica in piata;

- elaboreaza, gestioneaza si optimizeaza bugetul de venituri si cheltuieli al departamentului de vanzari;
- analizeaza saptamanal si ia decizii privind solicitarile clientilor pentru produse;

- participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele noi;
- contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare;

- urmareste derularea contractelor incheiate de agentii de vanzari  pana la incetarea acestora;
- coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii agentilor de vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;

- urmareste permanent activitatea concurentei și formuleaza propuneri de armonizare a activitatii in mod corespunzator;

- urmareste culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si intocmeste rapoarte informative catre Directorul General;

- stabileste obiective de vanzari pentru fiecare a agent de vanzari aflat in coordonare și urmareste indeplinirea lor;

- monitorizeaza permanent activitatea agentilor de vanzari, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare, situatiile nou create etc.;

- intocmeste si prezinta Directorului General rapoarte cu propuneri si studii privind folosirea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a produselor noi, in functie de cerintele pietei;

- propune si implementeaza metode de reducere a costurilor;

- participa la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari;

- identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia;
- analizeaza si avizeaza programele de lucru lunare propuse de agentii de vanzari si le transmite Directorului General la finalul fiecarei luni;

- Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;

- exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (CA) in sarcina reprezentantului legal.


BENEFICII:

- pachet salarial atractiv (salariu fix, bonusuri in functie de performanta);

- instrumente de lucru performante;

- mediu de lucru care incurajeaza performanta

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FONDUL DE GARANTARE SI CREDITARE IFN SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FONDUL DE GARANTARE SI CREDITARE IFN SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FONDUL DE GARANTARE SI CREDITARE IFN SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?