Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- are cunostinte aprofundate de vanzari si negociere
- ii face placere sa vorbeasca la telefon
- a coordonat echipe – minim 5 oamenii
- are bune abilitati de construire a echipelor eficiente
- este o persoana analitica, cu bune abilitati numerice si apetit pentru urmarirea si dezvoltarea diverselor sisteme de raportare cu ajutorul carora sa monitorizeze realizarile si sa ia decizii rapide de imbunatatire a performantelor echipei
- are abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor companiei si de a transmite entuziasmul angrenarii eforturilor in acest scop
Cerinte suplimentare
- Posibilitatea de a lucra remote
- Cunostinte excel – cel putin nivel mediu
- Experienta de lucru cu sisteme CRM, intelege modul de functionare si procesele ce pot fi automatizate
- Constituie avantaj cunoasterea pietei telecom, a produselor, si a modului de negociere cu clientii
- Respecta regulile de lucru, procedurile interne si se asigura de implementarea lor
- Reprezinta echipa in fata companiei, atrage dupa sine subordonatii prin propriul exemplu si motivandu-i in indeplinirea rezultatelor
- Are capacitatea de a „vinde” echipei obiectivele si de a le arata beneficiile individuale odata cu indeplinirea lor
- Recunoaste rezultatele echipei si isi asuma esecurile
Responsabilitati:
- Conduce si organizeaza departamentul de vanzari call center;
- Stabileste strategia de vanzare la nivel national, o comunica spre echipa si se asigura ca este inteleasa si pusa in aplicare intocmai;
- Urmareste prin instrumentele puse la dispozitie de companie imbunatatirea permanenta a rezultatelor de vanzari si dezvolta continuu sistemele de raportare ce servesc echipei de vanzari in colaborare cu dep. IT
- Actioneaza pentru dezvoltarea si promovarea echipei sale – evalueaza si acorda feedback permanent.
Next Business Solutions SRL, partener national Telekom, ofera cele mai performante solutii pentru anterprenori si afacerile lor. Suntem aici sa facem legatura dintre mediul de afaceri si tehnologie, astfel incat acestia sa fie mai linistiti si sa faca afaceri mai bune.
Mai exact, oferim solutii de:
Ø Activitati de call center - pentru a te ajuta in extinderea portofoliului de clienti si optimizarii costurilor, folosim o gama larga de canale de comunicare pentru a promova in mod profesionist beneficiile produselor tale.
Ø Telecomunicatii - se adreseaza personalizat fiecarei afaceri si include in portofoliul sau servicii de voce mobila si fixa, internet pe banda larga si televiziune;