Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
- Preia comenzile clienților și realizează planificarea acestora.
- Asigură respectarea termenelor și a standardelor de calitate a livrărilor.
- Ia măsuri pentru optimizarea livrărilor de produse și materii prime și a costurilor de transport.
- Menține legătura cu transportatorii și clienții și rezolvă eventualele probleme apărute în livrări.
- Asigură corectitudinea informațiilor despre livrări înregistrate în sistem.
Ce oferim:
- Pachet salarial motivant
- Compensare ore suplimentare
- Abonament clinica medicală privată
- Prima de performanță
- Pachet de beneficii flexibile
- Asigurare de viață
- Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
Candidatul ideal va avea:
- Studii medii.
- Experiență relevantă într-un rol similar.
- Foarte bune abilități de comunicare și relaționare.
- Orientare către client, abilitatea de a lua decizii și de a acționa rapid.
- Abilități în operare PC.