Candidatul ideal
- Persoana comunicativa, bune abilitati de organizare si planificare.
- Abilitati de negociere a pretului cu transportatorii; comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie.
- Cunostinte de limba engleza/germana - scris si vorbit.
- Abilitati de operare MS Office, Internet, Bursa de Transport, Timocom.
- Minim 6 luni experienta in domeniul transporturilui rutier international (cunostinte specifice pietei transporturilor si a legislatiei)
Descrierea jobului
- Sa preia cererile de oferta si sa preia comenzile de transport din partea clientilor.
- Sa administreze si sa confirme executarea comenzilor de transport si sa tina evidenta acestora in registrele companiei, in format electronic.
- Sa organizeze transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei.
- Sa optimizeze costurile legate de transport.
- Pastrarea legaturii cu clientii companiei, preluarea, transmiterea si centralizarea comenzilor de transport
- Organizarea si coordonarea activitatii zilnice pentru flota si contractele alocate
- Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor
- Urmarirea, centralizarea, optimizarea costurilor (consum combustibil, taxe de drum)
- Supravegherea completarii de catre conducatorii auto a documentelor de transport, verificarea si ordonarea acestora
- Intocmirea de rapoarte periodice privind activitatea si performantele flotei alocate
- Instruirea permanenta a conducatorilor auto cu privire la normele legale specifice activitatii si modul de completare si pastrare a documentelor
Beneficii
:
- Pachet salarial atractiv
- Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-un colectiv ambitios, in cadrul unei companii in continua crestere