Cerinte:
-Experienta anterioara in domeniul transportului rutier international (cunostinte specifice pietei transporturilor si a legislatiei) - minim 2 ani;
- Experienta in lucrul cu vamile si documentele vamale
- Cunostinte avansate de limba spaniola - cerinta obligatorie;
- Cunostinte minime de limba engleza;
-Abilitati de comunicare, planificare si organizare;
- Abilitati de negociere a pretului cu transportatorii; comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie;
- Abilitati de operare MS Office, Internet, Bursa de Transport;
Responsabilitati:
-Reluarea cererilor de oferta si comenzilor de transport din partea clientilor;
-Administrarea si confirmarea executarii comenzilor de transport siinerea evidentei acestora in registrele companiei, in format electronic;
-Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei;
- Optimizarea costurilor legate de transport;
- Pastrarea legaturii cu clientii companiei, preluarea, transmiterea si centralizarea comenzilor de transport;
- Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor;
- Urmarirea, centralizarea, optimizarea costurilor (consum combustibil, taxe de drum);
- Supravegherea completarii de catre conducatorii auto a documentelor de transport, verificarea si ordonarea acestora;
- Intocmirea de rapoarte periodice privind activitatea si performantele flotei alocate;
- Instruirea permanenta a conducatorilor auto cu privire la normele legale specifice activitatii si modul de completare si pastrare a documentelor;