Titlul postului: Manager canal de distribuție
Tipul locului de muncă: normă întreagă (la fața locului)
Nivel de carieră: Nivel mediu (5 ani)
Studii: Licenta
Department: IT Hardware, Telecomunicații , Vanzari
Beneficii: Salariu competitiv, bonusuri trimestriale/anual bazate pe performanta, tichete de masa, asigurare medicala, laptop
Candidatul ideal:
Candidatul ideal este o persoană dinamică, organizată, atentă la detalii, care dorește să performeze într-o companie de top. Candidatul este un jucător de echipă, dar și capabil să lucreze independent.
Se va acorda preferință candidaților care au experiență anterioară ca Manager de canal de distribuție într-o filială de marcă (IT&C).
Înțelegerea generală a pieței IT și a rețelelor, în special, va fi evaluată.
Descrierea postului:
1. Mentinerea relatiei de afaceri dintre TP-Link Romania si partenerii directi de distributie, in scopul asigurarii unui nivel optim de stoc in depozitele partenerilor.
2. Atingerea obiectivelor de vanzari (cifra de afaceri/QTY) cu partenerii de distributie respectivi.
3. Dezvoltarea de noi planuri și strategii de introducere a produselor pentru partenerii de distribuție; GTM legat de canalul de distribuție.
4. Implicarea directă în programul de parteneri reseller (tp-partner) în relație cu partenerii de distribuție și reseller;
5. Transferul de cunoștințe despre produsele TP-Link/Mercusys în canalul de distribuție (instruire cu echipe de Produs/Vânzări, webinarii/workshop-uri/evenimente pentru reseller);
6. In colaborare cu departamentul de marketing, elaborarea materialelor de marketing pentru canalul de distributie;
7. Raport privind situația vânzărilor și prețurile în canalul de distribuție și reseller;
8. Raportarea concurenței la nivel de preț și portofoliu.
Despre TP-Link
Fondată în 1996, TP-Link este un furnizor global de dispozitive și accesorii de rețea fiabile, implicate în toate aspectele vieții de zi cu zi. Compania este clasată în mod constant de către firma de analiză IDC drept furnizorul numărul 1 de dispozitive Wi-Fi*, furnizând distribuție în peste 170 de țări și deservând miliarde de oameni din întreaga lume.
Cu o moștenire dovedită de stabilitate, performanță și valoare, TP-Link a creat un portofoliu de produse care răspund nevoilor de rețea ale tuturor persoanelor. Acum, pe măsură ce stilul de viață conectat continuă să evolueze, compania se extinde astăzi pentru a depăși cerințele de mâine.