Obiectivul postului: Ocupantul postului asigura administrarea in bune conditii a sistemului documentar.
Relatii cu nivel ierarhic superior: Depinde ierarhic si functional de Administrative Manager.
Relatii functionale:
- are relatii de serviciu cu toate serviciile, birourile si alte entitati functionale;
- colaboreaza cu restul colectivului pentru bunul mers al activitatii societatii
Cerinte:
a) Studii SUPERIOARE - inginer constructii civile, industraile si agricole/ cai ferate, drumuri si poduri
b) Calificari/specializari necesare: Operare PC: Excel, Office, pachet Microsoft.
Competentele postului:
- cunostinte tehnice generale la nivel profesionist;
-capacitatea de a lucra in echipa; stabilitate psihica,
-echilibru emotional,
-constanta in atitudini si manifestari;
-gandire clara, rationament logic,
-Capacitate de analiza si capacitate de sinteza;
- asumarea responsabilitatilor.
Principalele sarcini si responsabilitatii cei revin postului:
- Asigura sprijin zilnic activitatilor de prelucrare si procesare a datelor;
- Opereaza si monitorizeaza sistemele documentare;
- Monitorizarea termenelor si modalitatea de executare a sarcinilor si a elaborarii documentelor in sistemul documentar;
- Organizarea sistemului documentar;
- Receptionarea, inregistarea si repartizarea corespondentei in interiorul sistemului documentar;
- Intocmire corespondenta diversa;
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de subordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
- Asigura o comunicare eficienta cu toate departamentele firmei;
- Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotare;
- Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionarea sistemului documentar;
- Pastreaza secretul profesional (nume de utilizatori, parole de acces sau alte elemente care pot duce la accesarea de catre persoane neautorizate a resurselor clasificate);
- Raspunde de siguranta sistemului informatic si de telecomunicatii.
- Pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.