Despre Această Oportunitate
Căutăm acum un Specialist Suport Domeniu care să fie responsabil de coordonarea, managementul, execuția și activitățile de întreținere reactivă care necesită un nivel de suport mai ridicat decât cel oferit de Operațiunile de Nivelul I. Această persoană trebuie să se asigure că serviciile furnizate clienților sunt disponibile în mod continuu și funcționează la nivelurile de performanță ale acordului de nivel de servicii (SLA).
Ce vei face
- Ajutor la activitățile de asistență pentru asigurare
- Gestionați gestionarea incidentelor
- Asistență în gestionarea problemelor
- Efectuați administrarea sistemului
- Lucrați cu operațiuni de sistem de încărcare/mediere/aprovizionare
vei aduce
- Nivel de licență, în inginerie (IT, Telecom) sau
- 3-5 ani de experiență în implementarea testării sistemului și a conducerii echipei de testare.
- Experiența în mediere, aprovizionare sau facturare ar constitui un avantaj
Cerințe suplimentare
- Cunoașterea practicii operațiunilor de telecomunicații cu servicii gestionate
- Împărtășirea cunoștințelor și abilități de colaborare
- cunoștințe Ericsson
- aptitudini engleza
- Oferirea de rezultate și satisfacerea așteptărilor clienților
- Analizand
- Lucrul cu oamenii
- Crearea și inovarea
- Aplicarea expertizei și tehnologiei
De ce să vă alăturați Ericsson?
La Ericsson, veți avea o oportunitate extraordinară. Șansa de a vă folosi abilitățile și imaginația pentru a depăși limitele a ceea ce este posibil. Pentru a construi soluții nemaivăzute până acum la unele dintre cele mai dificile probleme ale lumii. Vei fi provocat, dar nu vei fi singur. Te vei alătura unei echipe de inovatori diverși, toți motivați să depășească status quo-ul pentru a crea ceea ce urmează.
Ce se întâmplă odată ce aplicați?
Faceți clic aici pentru a găsi tot ce trebuie să știți despre cum arată procesul nostru tipic de angajare.-
Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson.
Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe.
Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti
Req ID: 676690