E-Commerce Activation Specialist (temporary contract)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Depășim granițele și ne mișcăm rapid la nivel global pentru a rămâne în fruntea jocului. În calitate de lider de piață, oferim în mod continuu soluții inovatoare și digitale care pot aduce frumusețe tuturor oamenilor din întreaga lume. L'Oréal îmbrățișează cu adevărat antreprenoriatul și veți avea șansa de a conceptualiza ideile și de a le aduce la viață într-un mod agil. Meseria ta va fi propriul tău loc de joacă pentru inovație.

Dorim să angajăm oameni grozavi cu idei neașteptate, cu capacitatea de a contesta status quo-ul și care sunt gata să modeleze și să perturbe viitorul frumuseții. „Conduceți-l ca propria afacere” este mantra noastră. Ai ce este nevoie?

Căutăm un nou specialist în activarea comerțului electronic în divizia noastră de produse profesionale*

Rol: Responsabil cu asigurareaexperiență optimă a consumatorilor pe site-uri de comerț electronic , garantând o expresie excelentă a mărcii

responsabilă de Dezvoltarea abordării holistice de management al categoriei, activări promoționale și clienți (excl. P&L), optimizare PDP/BP, călătorie client, dezvoltare categorie

Optimizare site
  • Produce rezultate de afaceri prin valorificarea analizei web: supravegheați datele de analiză a site-ului web pentru a controla cea mai bună plasare a produselor online
  • Stimulează vânzările, conversia, marja, turnarea inventarului, optimizarea site-ului și gestionează KPI web (de exemplu, conversia categoriei, valoarea medie a comenzii, abandonarea coșului)
  • Oferă feedback, după cum este necesar, părților interesate implicate (cum ar fi echipele de vânzări, comerț electronic și mărci)
  • Produce produse pe site-ul web pe baza obiectivelor de vânzări actuale și prognozate, a sezoanelor cheie și a datelor de vânzare pe site
  • Maximizează performanța vânzărilor prin analiza datelor și plasarea produselor pe site
  • Îmbunătățește și asigură cea mai bună experiență pentru consumatori pe site-urile clienților – influențează proprietarii de site-uri terți pentru a îmbunătăți experiența clienților
  • Asigură o expresie excelentă a mărcii și asigură o coerență a categoriei față de planul de marketing
Urmărirea concurenților și a industriei
  • Realizați inteligența competitivă online pentru a menține avantajul competitiv al mărcii
  • Adună cele mai recente informații despre comportamentul și călătoria consumatorilor și asigură implementarea în dezvoltarea conținutului
Dezvoltarea categoriei
  • Analizează dezvoltarea categoriei și elaborează planuri pentru a asigura creșterea
Cerințe
  • 1-2 ani experiență în digital/marketing, experiența anterioară în comerț electronic este un +
  • Cunoștințe Microsoft Excel, Power Point și Outlook
  • Excelent comunicator atât în ​​limba română, cât și în engleză (scris și vorbit)
  • Bune abilități de management de proiect
  • Bune abilități analitice și de comunicare
  • Orientare spre rezultatele afacerii
  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte în același timp
  • Pasionat de comerț electronic // Comunicare digitală
  • Atitudine colaborativă
  • Perfecționist în a obține rezultate calitative în muncă și atent la detalii
  • O bună înțelegere a comportamentului utilizatorilor online
  • Conștientizarea tendințelor digitale
  • rolul va fi pe contract temporar până în iulie 2023.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la L'Oréal pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la L'Oréal pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are L'Oréal locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?