E-commerce System Administrator (Cluj-Napoca)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ne-am bucura sa te alaturi echipei Bancii Transilvania si, pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar placea sa:

  • Ai studii superioare cu profil tehnic;
  • Detii cunostinte tehnice si experienta pe Windows, Unix, Oracle (Administrare, Reports, Forms, Application Server, Weblogic);
  • Fi avut ocazia sa lucrezi cu baze de date (Oracle, SQL sau alte baze de date);
  • Ai dezvoltate abilitatile de comunicare si colaborare;
  • Ai o atentie la detalii si meticulozitate;
  • Te focusezi pe gasirea de solutii, indiferent de problemele care apar;
  • Cunosti limba engleza la nivel conversational (scris, vorbit).

 

Fiind parte din echipa noastra, vei avea ocazia sa:

  • Administrezi sistemul de autorizare/e-commerce;
  • Creezi si aplici proceduri de back-up aferente bazelor de date a aplicatiilor;
  • Urmaresti rularea procedurilor de back-up/restore ale aplicatiilor;
  • Administrezi relatia cu VISA/MasterCard/furnizorii de soft/comerciantii;
  • Realizezi rapoarte si alte aplicatii informatice necesare desfasurarii curente a activitatii de carduri;
  • Verifici si testezi din punct de vedere tehnic noile versiuni de aplicatie.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Banca Transilvania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Banca Transilvania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Banca Transilvania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?