E-TIME LEAD IMPLEMENTATION- (B2- FRENCH)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITĂȚI POSTULUI:

Analiză și Consultare:


· Implementarea soluției clientului utilizând Metodologia de implementare a ADP și ADP eTIME.

· Efectuați ateliere de proiectare pentru a aduna informații despre cerințele clientului.

· Proiectați și documentați soluția clientului, inclusiv cerințele de afaceri ale acestora și orice specificații ale programului cerute în conformitate cu ghidurile de documentare ale ADP.

· Însușiți problemele și decalajele dintre cerințele clienților și ADP eTIME și colaborați cu alte echipe/fluxuri/zone pentru a le rezolva.


Integrare și testare:

· Asigurați legătura cu clienții pe parcursul fazei de curățare, cartografiere și conversie a datelor și oferiți orice asistență necesară, inclusiv reconcilierea.

· Capacitatea de a sprijini furnizarea de formare și, atunci când este necesar, actualizarea manualelor de instruire, pregătirea sistemelor de formare și desfășurarea sesiunilor de formare.

· Oferiți îndrumări în pregătirea scripturilor de testare pentru a permite clienților să testeze în mod adecvat soluția.

· Sprijiniți clienții prin fazele de acceptare a utilizatorului, testare paralelă și lansare.

· Responsabil pentru realizarea zilelor estimate conform strategiei de preț fix.

· Asigurați-vă că toate livrabilele sunt create la timp și cu acuratețe conform programului proiectului, cum ar fi Blueprints, specificații, revizuiri BP, Audituri de configurare și documentație de configurare.

· Asigurați predarea în timp util către serviciile clienților urmând metodologia de transfer ADP.


Informații despre produs:

· Deține cel mai înalt nivel de cunoștințe de HR și managementul timpului și competențele necesare pentru a oferi maximă valoare clienților ADP.

· Menține cunoștințele actualizate despre Produsul eTIME, știrile aferente și orice evoluție a produsului.

· Mențineți cunoștințele actualizate despre produsul eTIME.

· Menționați legătura cu managerul de produs pentru a oferi feedback cu privire la produs pentru a înțelege direcția/modificările viitoare ale produsului.

· Oferiți asistență și asigurați legătura cu Managerul de Produs și cu echipele de proiect pentru a propune și implementa noi îmbunătățiri.


Activități de planificare / management de proiect:

· Minimizați expunerea ADP la riscuri, concentrându-vă în același timp pe aplicarea adecvată a produsului eTIME pentru a maximiza valoarea pentru client.

· Demonstrați participarea proactivă la forumurile echipei de implementare, contribuiți și participați la sesiuni de schimb de cunoștințe și dezvoltare a echipei. Încercați să acționați ca un mentor și să sprijiniți în mod activ colegii membrilor echipei în efortul de a-și dezvolta abilitățile respective.

· Asigurarea legăturii cu Managerul de Proiect ADP desemnat de proiect și Managerul de linie, oferind actualizări regulate de stare și avertizare timpurie cu privire la orice derapaj/probleme care pot apărea.

· Extindeți problemele proiectului către Managerul de proiect, inclusiv variațiile domeniului de aplicare, derapajele sarcinilor și riscurile care pot apărea în timpul proiectului.

· Oferirea oportunităților relevante de formare și schimb de cunoștințe pentru membrii echipei de implementare, aceasta poate include formare informală la locul de muncă pentru a facilita cursuri de formare formale.

· Demonstrați și aplicați cunoștințele strategiilor cheie de implementare, cum ar fi metodologia de implementare ADP.

· Cunoașterea metodologiilor de asistență, inclusiv utilizarea unui proces de urmărire a problemelor.

· Țineți la zi planurile clienților, fișele de lucru de configurare, documentația de configurare specifică clientului și materialul de instruire, dacă există.

· Asigurarea legăturii cu grupurile interne, inclusiv TSG, Hosting, Client Services, Project Management și Product Management pentru a se asigura că clienții primesc cele mai înalte niveluri de servicii pentru clienți.

· Oferirea de asistență înainte de vânzare, inclusiv analizarea și furnizarea de răspunsuri pentru documentația de licitație, efectuarea de demonstrații și participarea la orice ateliere în care sunt necesare cunoștințe de specialitate în materie de salarizare.

· Efectuează revizuiri de asigurare a calității privind planurile și configurația sistemului clientului.


Alte:

· Îndeplinește alte sarcini conexe, așa cum i-au fost atribuite.


CERINȚE:

Cerințe de educație și certificare:

Licențiat.

Trebuie să aibă cunoștințe de configurare/abilități de consultanță pentru cel puțin un produs/proiect de management al timpului.

Trebuie să aibă 1-3 ani de experiență dovedită în consultanță T&M.


Experienţă:

Capacitate dovedită de a conduce anual implementări HR/T&M.


Competente:

  • Maniera si prezentarea profesionala si capacitatea de a stabili, gestiona si satisface in mod profesional asteptarile clientilor prin implicare personala sau delegare.
  • Lucru în echipă, lucrează în colaborare cu ceilalți pentru a atinge obiectivele grupului, lucrând împreună pentru a obține rezultate de afaceri.
  • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.
  • Gândire analitică abilități de rezolvare a problemelor -- lucrează sistematic și logic pentru a rezolva probleme, a aborda oportunități sau a gestiona situația în cauză, pentru a identifica cauzele, relațiile și implicațiile.
  • Abilități de consultanță, înțelegere a cerințelor de afaceri și cartografiere pentru a asigura coerența cu șablonul ADP, minimizând în același timp riscul atât pentru client, cât și pentru ADP.

· Metodologii - să demonstreze cunoașterea și aplicarea metodologiilor cheie utilizate de echipa de implementare și metodologia de implementare a proiectului.

  • Abilitatea de a prioritiza sarcinile și abilitățile de gestionare a timpului, capacitatea de a lucra pe diverse proiecte, capacitatea de a conduce o echipă de consultanți pentru a implementa eficient o soluție.
  • Cunoștințe solide despre configurația și designul unui produs Time Management.
  • Abilitatea de a utiliza instrumente precum Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Project și Visio pentru a actualiza și menține în mod eficient documentația/formarea/demonstrațiile.
  • Axat pe client, demonstrează preocuparea pentru satisfacerea și depășirea nevoilor imediate și viitoare ale clienților.
  • Cunoaștere bună a procesului de afaceri despre modulul eTIME implementat.
  • Dezvoltare: rezolvă o varietate de probleme.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?