E2E Service Expert Job stage 5

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre această oportunitate Expertul în servicii E2E este responsabil pentru execuția generală a noului model de operare, având cunoștințe multi-tehnologie, multifurnizor și înțelegere end-to-end a moștenirii arhitecturii rețelelor mobile sau bazate pe cloud. Ca principală responsabilitate, acest rol de muncă va conduce și sprijini implementarea proiectelor clienților multidomenii end-to-end și transferul în responsabilitățile MS, continuă îmbunătățirea serviciilor end-to-end și automatizării Ce vei face? Responsabilitati cheie:
  • Permiteți crearea unui grup de experți la nivel de serviciu în cadrul Operate Networks, ca obiectiv al afacerii, trecând de la menținerea KPI-urilor de domeniu la îmbunătățirea KPI-urilor de serviciu end-to-end pentru clienți
  • Printr-o conexiune directă cu toate PDU-urile vor participa la testele noii caracteristici,
  • Propune îmbunătățiri ale caracteristicilor existente și sugerează altele noi în funcție de nevoile rezultate din operațiunile de zi cu zi.
  • Execută activități locale de management al ciclului de viață (LCM) pentru Strategy Infrastructure Product (SIP) privind implementarea de servicii și resurse noi sau îmbunătățite, în conformitate cu proiectul de design detaliat produs de P&E, ținând cont de cerințele specifice ale clientului Ericsson atunci când sunt necesare cunoștințe specifice despre produs sau serviciu .
  • Expertul Multi Technology & Domain, folosind competențe de vizualizare încrucișate și end-to-end, va prelua rolul de conducător al automatizării generale în rețelele clienților, acoperind sarcini, procese, instrumente end-to-end.
  • Conduceți investigația în cazul depanării pe mai multe domenii. Acesta va asigura o analiză consecventă a tuturor zonelor, pentru a identifica cauza principală a degradării serviciilor
  • Implicat activ în pre-vânzare, interfață cu clienții noi și existenți.
Managementul schimbării:
  • Analizați modul în care implementarea planificată afectează rețeaua existentă și evaluarea riscurilor pentru Multidomain Major High la cerere de la OE, Change Manager sau MSCLT.
  • Suport pentru evaluarea PW unde se va face migrarea abonaților, în special pentru strategia de acceptare la cerere de la BO, Change Manager sau MSCLT.
  • Suportă revizuirea controlului coliziunilor la cerere de la BO, Change Manager sau MSCLT.
  • Asistență pentru revizuirea modificărilor majore ridicate care au eșuat, implementate parțial sau au cauzat incidente critice/ majore la cerere de la BO, Manager de probleme, Manager de schimbări sau MSCLT.
  • Suport pentru revizuirea validării KPI-urilor la cerere de la BO, Manager de incidente sau MSCLT.
  • Participarea la întâlnirile principale ale CM la cerere din partea managerului de schimbare sau a MSCLT.
  • Suport pentru acceptarea HO, special pentru backup și restaurare, strategie de testare și acceptare la cerere de la BO sau MSCLT.
Gestionarea incidentelor:
  • 24/7-365 la gardă, pentru incidente critice care acoperă mai multe zone tehnice sau o zonă la cerere de la BO, Manager de Incident sau MSCLT.
  • Suport pentru incidente majore multidomeniu cu impact în KPI-uri SLA sau probleme TOP10 la cerere de la BO, Manager de incidente sau MSCLT.
  • Conduceți investigația tehnică în incidente critice multidomeniu cu impact mare asupra cererii din partea BO, Manager de incidente sau MSCLT.
  • Identificarea și raportarea cauzei incidentului multidomeniu.
  • Examinați raportul de incident inițial/final la cererea de la BO, Managerul de probleme sau MSCLT și AP-urile propuse și completați, dacă este cazul, cu acțiuni de îmbunătățire.
  • Sprijină modificarea deciziei de retragere în cazul incidentelor cu impact critic multidomeniu la cerere din partea BO, Manager de incidente sau MSCLT (decizia finală a NOC IM).
  • Suport pentru escaladarea funcțională de nivel 3 la cerere de la BO.
Managementul problemelor
  • Asistență pentru investigarea și diagnosticarea problemelor în mai multe domenii la cerere de la Managerul problemelor sau MSCLT.
  • Validați propunerea de soluție a problemei la cerere de la managerul problemelor sau MSCLT.
  • Propuneți îmbunătățiri pentru soluția E2E atunci când este necesar pentru eficiența întreținerii rețelei la cerere de la BO sau MSCLT.
Management de evenimente
  • Acceptă Corelate Events și definește definiția adecvată de filtrare și ajustarea pragului
  • în EDNA și ONEFM la cerere de la BO sau MSCLT.
  • Creați și/sau conduceți crearea de MOP-uri pentru automatizarea proceselor E2E.
  • Creați și îmbunătățiți scripturile existente pentru a automatiza sarcini simple.
  • Creați scripturi/algoritmi AOP (Program de automatizare). Propuneți algoritmi care să fie implementați de echipele de automatizare, pentru îmbunătățirea monitorizării serviciului și depanare.
Competențe tehnice specifice:
  • Licenta in inginerie (IT, Telecom)
  • Engleză fluentă scrisă și vorbită
  • 8-12 ani de experiență în operațiuni într-un mediu Telecom NOC
  • Cunoștințe de rețea de bază CS: MSC, MGW, HLR, HSS, STP, SBC
  • Cunoștințe de bază în rețea IMS: CSCF, SBC, AS, DNS, ENUM, VO LTE, VO WIFI
  • Înțelegerea foarte bună a rețelelor mobile 2G/3G/4G/5G
  • Stiva de protocol SS7 și depanare
  • Înțelegerea rețelelor furnizorilor de servicii, a arhitecturii rețelei de internet și a produselor de rutare.
  • BGP, OSPF, ISIS;
  • Protocol MPLS (Layer 2/3 VPN, TE);
  • Cunoștințe Cisco: ASR, CRS, 6k, 4k, ASA
  • Cunoștințe Juniper: SRX/MX/EX;
  • Cunoștințe Huawei: NE, ATN
  • Cunoștințe Nokia: 7750 SR
  • Cisco (CCNA, CCNP, CCNP SP);
  • Juniper (JNCIA, JNCIP-SP);
  • Cunoștințe solide de operare și depanare a GGSN/SGSN-MME/DNS;
  • Cunoștințe de funcționare și depanare AAA/PCRF/DSC/DRA;
  • Bună înțelegere a următoarelor protocoale: GTP, DIAMETER, DNS, RADIUS-AAA, DHCP, SS7, NTP;
  • Experiență cu produse Nokia precum GGSN (7750), PCRF (5780);
  • Experiență cu produsele Ericsson: RNC, BSC, RBS, TCU/SIU sau echivalent de la alți furnizori;
  • Cunoașterea și capacitatea de a depana protocoalele RAN;
  • Cunoștințe solide de operare și depanare Ericsson sau Huawei MW;
  • Cunoștințe de funcționare și depanare Huawei sau Alcatel DWDM/ Ciena SDH/ Alcatel SDH ;
  • Cunoașterea serverelor HW/SW și a caracteristicilor acestora în domeniul rețelelor de servicii (ex. SMSC, MMS, Voice Mail, Video Mail, VPN, OTA, Email, ADC, Intelligent Network, OLM, SAPC, SASN);
  • Infrastructura cloud OpenStack;
  • Nivel bun de OS: UNIX (Sun Solaris, HP-UX), Linux, Windows;
  • Experiență de bază cu baze de date: Oracle, LDAP;
Ce este pentru tine?
  • 25 zile de concediu/an;
  • Asigurari medicale si de viata;
  • Mentorarea planului de carieră;
  • Bonusuri de recomandare pentru recomandarea prietenilor tăi să lucreze la Ericsson;
  • Beneficii flexibile de la mărcile tale preferate disponibile pe portalul de beneficii flexibile;
  • Abonament la sala de sport (disponibil in beneficii flex impreuna cu o serie de alte optiuni);
  • Platformă de învățare internă pentru a vă dezvolta cunoștințele, abilitățile și competențele și conținut extern organizat -- articole, videoclipuri, cursuri, podcasturi și cărți din biblioteci externe, cum ar fi Skillsoft, Pluralsight, Big Think, EdX, TED Talks, Khan Academy, YouTube, și web-ul deschis în sine (platformă de învățare activată pentru mobil);
  • In cazul deplasarii, diurna, transportul si cazarea vor fi platite de catre companie.
  • Face parte dintr-o comunitate activă prin Ambasadorii mărcii, Activități CSR, echipe sportive.
De ce să vă alăturați Ericsson? La Ericsson, veți avea o oportunitate extraordinară. Șansa de a vă folosi abilitățile și imaginația pentru a depăși limitele a ceea ce este posibil. Pentru a construi soluții nemaivăzute până acum la unele dintre cele mai dificile probleme ale lumii. Vei fi provocat, dar nu vei fi singur. Te vei alătura unei echipe de inovatori diverși, toți motivați să depășească status quo-ul pentru a crea ceea ce urmează. Ce se întâmplă odată ce aplicați? Faceți clic aici pentru a găsi tot ce trebuie să știți despre cum arată procesul nostru tipic de angajare. Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson. Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe. Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti || Romania : Timisoara : Timisoara Req ID: 712745

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Ericsson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?