Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Experienta in administrarea unui magazin online constituie avantaj.
- Cunostinte de engleza nivel avansat si de utilizare PC (Word, Excel, Outlook), retele sociale.
- Abilitati de comunicare, planificare si organizare dezvoltate, spirit de initiativa, abilitati de multi-tasking si orientare spre rezultate.
- Persoana pasionata de lucrul cu clientii, care sa inteleaga nevoile clientilor nostri si sa le raspunda in mod optim.
Descrierea jobului:
- Administrarea unui magazin online (tine legatura cu creatorii platformei, adauga produsele si caracteristicile acestora, mentenanta stoc, campanii promotionale, administrare preturi, reduceri, promotii etc.);
- Studierea concurentei si aducerea modificarilor la produsele din magazine (pret competitiv, detalii tehnice, poze);
- Preluarea comenzilor din interfata de administrare si contactarea clientilor in vederea validarii comenzilor – corectitudinea produselor din comanda, stocuri, timpi de livrare;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii, cunoasterea evidentei stocurilor si finalizarea expeditiei produselor catre client prin curier;
- Identificarea unor noi produse pe care le considera vandabile si incadrarea acestora in campanii promotionale;
- Administrarea retelelor sociale – Facebook, Instagram, Google Adds, Linkedin, plasarea/incadrarea magazinului online in directoare, portaluri sau siteuri de specialitate.
- Momentan se lucreaza la lansarea platformei online.
Beneficii
- Vei cunoaste o echipa dinamica si entuziasta, gata sa te asculte si sa te sprijine in implementarea celor mai indraznete idei;
- Vei activa intr-un mediu de lucru care sprijina si incurajeaza creativitatea si originalitatea;
- Bonusuri atractive oferite pe masura rezultatelor.