Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
-
Absolvent al unei facultati de profil economic; Experienta de lucru in domeniul contabilitatii de min. 3 ani;
-
Capabil sa ia decizii, sa lucreze independent si sa fie flexibil;
-
Comunica eficient și transmite informații relevante;
-
Este organizat, receptiv, motivat si doreste sa evolueze profesional;
-
Are o gandire analitica, dar si orientata spre detalii;
-
Incearca permanent sa gaseasca solutii optime la problemele care apar;
-
Colaboreaza eficient cu ceilalti membri ai echipei;
-
Cunostinte si experienta de lucru in MS Office sau Google Suite;
-
Abilitatea de a vorbi, citi si scrie in limba engleza;
-
Are carnet de sofer categoria B.
Responsabilitati:
- Verifica si introduce documentele financiar-contabile in programul de contabilitate;
- Verifica lunar jurnalele de TVA ;
-
Intocmeste diferite rapoarte solicitate de conducerea companiei;
-
Intocmeste diferite rapoarte /declaratii BNR si INS si tine legatura cu aceste institutii;
-
Tine legatura cu clientii si furnizorii pentru clarificarea sumelor datorate sau de incasat;
-
Colaboreaza la efectuarea lucrarilor de inchidere de luna si la intocmirea balantei de verificare lunare;
-
Colaboreaza la efectuarea lucrarilor de inventariere;
-
Participa la auditul financiar;
-
Colaboreaza la intocmirea situatiilor financiare anuale;
-
Studiaza si implementeaza, impreuna cu Managerul Financiar, toate modificarile legislative aplicabile;
Beneficii:
Oportunitate de dezvoltare profesională in cadrul unei companii multinationale, producatoare de componente pentru industria auto, care ofera un mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar si dinamic, stabilitate si o prezenta indelungata in Arad.