Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

-studii superioare absolvite, profil economic;

-experienta in domeniul financiar contabil minim 3 ani;

-cunoasterea legislatiei contabile si fiscale in vigoare;

-cunoasterea limbii engleze.

Abilitati:

-cunoastere operare Hs Office;

-capacitatea de a lucra cu termene limita;

-abilitatea de a lucra independent si in echipa.

Sarcini:

-operatiuni de casierie ,valuta, incasari, cash/card ,plati,intocmirea documentelor de incasari, plati numerar;

-operatiuni bancare;

-inregistreaza, verifica si analizeaza din punct de vedere legal toate inregistrarile contabile ce stau la baza intocmirii balantei contabile si a contului de profit si pierdere;

- reconciliaza platile/incasarile catre furnizori/client cu facturile scadente din sistem;

-urmareste soldurile clientilor si furnizorilor, confruntari de sold, depisteaza creantele intarziate si ia masuri pentru recuperarea lor;

- intocmirea si inregistrarea diverselor note contabile si alocarea cheltuielilor pe centre de cost;

- verificarea si urmarirea rulajelor si soldurilor lunare din balanta contabila;

-operatiuni bancare, tinerea evidentei instrumentelor de plata;

-contabilitatea de gestiune;

-efectuarea de operatiuni specific inchiderilor contabile lunare;

-participarea la procesul de audit;

-pune la dispozitia contabilului sef toate informatiile necesare;

-participa activ la controlul executat asupra activitatii, atat din punct de vedere financiar cat si legislativ.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Agrisol International RO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Agrisol International RO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Agrisol International RO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?