Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului: asigurarea tuturor activitatilor legate de evidenta financiar – contabila a clientilor si furnizorilor interni
- Emiterea facturilor si avizelor de insotire a marfurilor catre clientii interni conform procedurilor interne si contractelor incheiate pentru : bunurile care urmeaza a fi livrate, serviciile prestate, avansurile incasate, diferenţele de curs valutar, devizele de lucrari etc;
- Verificarea si inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizorii interni;
- Evidenta avansurilor clienti/furnizori;
- Inregistrarea bonurilor de consum;
- Asigurarea evidenței și corectitudininii stocurilor, cantitativ și valoric pe gestiuni;
- Reconcilierea soldurilor cu partenerii interni;
- Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari;
- Participarea la inventarierea patrimoniului societatii in conformitate cu deciziile sefilor ierarhici.
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Abilităti bune de comunicare, relationare și organizare;
- Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și flexibil;
- Implicare și spirit de initiativa.
- Persoana ordonata, responsabila, atenta la detalii;
- Minim 2-3 ani experienta de lucru in domeniul contabil;
- Cunostinte de utilizare ERP WME/WinMentor sau a unui alt sistem ERP- constituie un avantaj;
- Abilitati ale operarii pachetului MS Office: Word si Excel.
Ofertă (bonusuri, beneficii) :
- Se oferă conditii de munca optime in cadrul unei echipe dinamice
- Bonusuri anuale in functie de vechimea in firma
- Prime de Pasti si de Craciun