Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • absolvent de studii superioare, specializarea Contabilitate;
  • cunostinte temeinice de utilizare Word, Excel, Outlook;
  • abilitati dezvoltate de comunicare, de argumentare si persuasiune;
  • capacitatea de sesizare si rezolvare a problemelor ce apar in desfasurarea proceselor;
  • abilitatea de a comunica cu personalul;
  • bune abilitati de analiza si planificare;
  • rationament analitic si gandire strategica;
  • seriozitate, responsabilitate si implicare;
  • orientare catre gasirea de solutii si atingerea obiectivelor;




Responsabilitati:

- inregistrarea facturilor de achizitie;
- intocmirea de facturi de avans catre clienti;
- inregistrarea extraselor de banca;
- intocmirea registrului de casa;
- inregistrarea deconturilor de cheltuieli;
- verificarea jurnalelor de cumparari si a jurnalelor de vanzari;
- intocmirea dosarelor de personal;
- intocmirea de rapoarte la solicitarea directorului economic;.

Oferta:
- mediu de lucru dinamic si echipa competitiva;
- pachet salarial motivant corelat cu atingerea obiectivelor;
- formare profesională de specialitate (despre produsele si serviciile companiei);
- calculator;
- telefon.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC AG STEEL BUILDING&CLADDING S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC AG STEEL BUILDING&CLADDING S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC AG STEEL BUILDING&CLADDING S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?