Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- absolvent de studii superioare, specializarea Contabilitate;
- cunostinte temeinice de utilizare Word, Excel, Outlook;
- abilitati dezvoltate de comunicare, de argumentare si persuasiune;
- capacitatea de sesizare si rezolvare a problemelor ce apar in desfasurarea proceselor;
- abilitatea de a comunica cu personalul;
- bune abilitati de analiza si planificare;
- rationament analitic si gandire strategica;
- seriozitate, responsabilitate si implicare;
- orientare catre gasirea de solutii si atingerea obiectivelor;
Responsabilitati:
- inregistrarea facturilor de achizitie;
- intocmirea de facturi de avans catre clienti;
- inregistrarea extraselor de banca;
- intocmirea registrului de casa;
- inregistrarea deconturilor de cheltuieli;
- verificarea jurnalelor de cumparari si a jurnalelor de vanzari;
- intocmirea dosarelor de personal;
- intocmirea de rapoarte la solicitarea directorului economic;.
Oferta:
- mediu de lucru dinamic si echipa competitiva;
- pachet salarial motivant corelat cu atingerea obiectivelor;
- formare profesională de specialitate (despre produsele si serviciile companiei);
- calculator;
- telefon.