Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Experienta relevanta de minim 3 ani in activitatea de contabilitate;
- Excelente cunostinte legislative financiar-contabile aplicate;
- Cunostinte foarte bune de operare PC, inclusiv programe specifice de contabilitate;
- EXCEL la nivel avansat;
- Abilitati de comunicare, coleg / colega foarte bine organizat / organizata, atitudine pozitiva si dorinta de a invata si de a se dezvolta profesional.
Descrierea jobului
- Verificarea si inregistrarea cheltuielilor operationale si administrative;
- Inregistrarea si verificarea cu contractul a facturilor interne/ extrene.
- Calcularea si inregistrarea lunara a estimarilor cheltuielilor cu furnizori pentru documentele nesosite;
- Efectuarea corecta și la timp a înregistrărilor în contabilitate, cronologic și sistematic, potrivit planurilor de conturi și normelor legale emise de instituțiile de reglementare legală, în conformitate cu politicile și procedurile agreate și aprobate la nivelul societății, pe baza documentelor justificative ale tuturor operațiunilor patrimoniale. Respecta termenele de raportare stabilite intern;
- Verifica soldul final si rulajul curent pe fiecare cont contabil alocat, tine evidenta acestuia si ii urmareste componenta de sold;
- Asistenta (furnizarea de informatii contabile) in relatia cu auditorii interni si externi, autoritati de reglementare, precum si la solicitarea diferitelor departamente;
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra pentru un brand românesc de top,
- Pachet financiar: salariu fix, tichete de masă,
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională.