Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Dacă ești o persoană eficientă, conștiincioasă și de încredere, Smart ID este locul cel mai potrivit pentru tine, unde poți găsi oportunități excepționale pentru a te dezvolta și a obține realizări incredibile.
Cerințe:
- Rapiditate și capacitate de analiză și sinteză;
- Abilitatea de a prioritiza și organiza activitățile;
- Studii superioare finalizate, în domeniul economic;
- Persoană analitică, ordonată, atentă la detalii și cu dorința de a învăța;
- Capacitatea de a lucra cu termene limită;
- Cunoștințe bune de PC ( word, excel);
- Experiența într-un post similar min. 2 ani;
Responsabilități:
- Înregistrează în aplicația de contabilitate plățile și încasările în lei și valută;
- Întocmește registrul de casă lei și valută;
- Înregistrează facturile de furnizori diverși;
- Întocmește ordine de compensare, file CEC și ține evidența și/sau a filelor CEC emise de societate;
- Înregistrează deconturile aferente deplasărilor interne și externe;
- Verifică jurnalul de vânzări și jurnalul de cumpărări;
- Participă la efectuarea lucrărilor de închidere de lună/trimestru/an;
- Efectuează confirmări sold clienți/furnizori;
- Întocmește diferite rapoarte (Intrastat, timbrul verde, evidența ambalajelor);
- Menține relațiile cu organele administrației publice;
- Depune și ridică diferite documente de la instituțiile statului;
- Păstrează și arhivează documentele financiar-contabile în condiții de siguranță, respectând cerințele legislației specifice în vigoare.
Alătură-te echipei și dezvoltă-ți cariera. Pentru a te spijini în această evoluție, Smart ID îți oferă un mediu de lucru plăcut, cursuri profesionale, program flexibil, zile de concediu suplimentare, cafea, fructe, acces la biblioteca Bookster și la servicii medicale.