Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Se solicita:
- experienta de minim 2- 3 ani in activitatea financiar- contabila;
- studii superioare in domeniul economic;
- cunoasterea unui soft de contabilitate: Saga/ Nexus/ WinMentor;
- bune cunostinte de utilizare MS OfficeExcel, Word);
- abilitati de planificare si organizare;
- persoana dinamica, orientata spre rezultat;
- flexibilitate, excelente abilitati de comunicare si interrelationare.
Responsabilitati:
- gestionarea unui portofoliu de clienti;
- operarea documentelor contabile;
- intocmirea si perfectarea balantelor de verificare si a declaratiilor lunare/ trimestriale pentru bugetul de stat;
- operatiuni de refacere a evidentelor contabile pentru perioade precedente;
- consultanta contabila pentru clientii din portofoliu;
- reprezentarea in relatiile cu ANAF;
- asistenta in caz de control.
Se ofera:
- Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei;
- Te sustinemn promovarea examenelor profesionale (ACCA, CAFR, CCF);
- Sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata;
- Salariu motivant, in functie de cunostinte si experienta;
- Tichete de masa;
- Decontarea transportului;
- Zi de nastere libera;
- Bonus de fidelizare pentru recomandarea unui client extern;
- Bonus de fidelizare pentru recomandarea unui angajat (potential candidat care este recrutat);
- Mediu de lucru placut.