Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

  • Incadrarea cheltuielilor pe centre de cost si urmarirea incadrare in cashflow si buget;
  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile si legatura cu firma de contabilitate; sprijinirea activitatii financiar-contabile prin furnizarea documentelor, informatiilor ajutatoare, a rapoartelor necesare, pentru inregistrarea cu acuratete a documentelor financiar contabile;
  • Gestionarea contractelor si a  facturilor de plata catre furnizori, avizarea la plata si introducerea in sistem online banking spre plata;
  • Gestionarea  si intocmirea contractelor si a facturilor catre clienti;
  • Activitati de asistenta a firmei de contabilitate prin furnizarea si intocmirea diverselor rapoarte si situatii necesare pentru activitatea economico-financiara si juridico-legala;
  • Actiuni proactive pentru recuperarea creantelor (notificari scadente, adrese cu evidente facturi catre clienti, confirmari de solduri, solicitari balante clienti etc);
  • Adaptarea permanenta a cunostintelor in legatura cu responsabilitatile postului, pentru a actiona corect, conform cu legislatia in vigoare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Garanti Construct Imob SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Garanti Construct Imob SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Garanti Construct Imob SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?