Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Incadrarea cheltuielilor pe centre de cost si urmarirea incadrare in cashflow si buget;
- Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile si legatura cu firma de contabilitate; sprijinirea activitatii financiar-contabile prin furnizarea documentelor, informatiilor ajutatoare, a rapoartelor necesare, pentru inregistrarea cu acuratete a documentelor financiar contabile;
- Gestionarea contractelor si a facturilor de plata catre furnizori, avizarea la plata si introducerea in sistem online banking spre plata;
- Gestionarea si intocmirea contractelor si a facturilor catre clienti;
- Activitati de asistenta a firmei de contabilitate prin furnizarea si intocmirea diverselor rapoarte si situatii necesare pentru activitatea economico-financiara si juridico-legala;
- Actiuni proactive pentru recuperarea creantelor (notificari scadente, adrese cu evidente facturi catre clienti, confirmari de solduri, solicitari balante clienti etc);
- Adaptarea permanenta a cunostintelor in legatura cu responsabilitatile postului, pentru a actiona corect, conform cu legislatia in vigoare.