Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

* Studii superioare de specialitate, de preferat economice
* Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
* Cunostinte bune de operare PC : MC Office ( Excel si Word);
* Persoana ordonata, atenta la detalii cu spirit de initiativa;
* Persoana cu aptitudini de comunicare si relationare;
* Experienta in contabilitate, pe o pozitie semilara de minim 2 ani.

* Avantaj –certificate de atestare ; contabil autorizat sau expert contabil , consultant fiscal

Descrierea jobului

*Verificarea si inregistrarea in contabilitate a facturilor de servicii , plata acestora conform scadentelor;

*Verificarea si plata facturilor de marfa , generarea fisierului catre banca;

*Gestionarea si inregistrarea in contabilitate a  registrului de casa;

*Inregistrarea in contabilitatea a bonurilor de consum material;

*Inregistrarea deconturilor in lei ale salariatiilor;

*Verificarea tuturor tranzactiilor de vanzare si achizite pentru depunerea declaratiilor fiscale : D300 , D390, D394 , D100, D205;

*Participa direct impreuna cu conducatorul departamentului financiar-contabilitate la lucrarile privind: inventarierea generala , intocmirea situatiilor financiare anuale, auditul statutar al firmei, diverse verificari facute de autoritatiile fiscale si solicitarile din partea conducerii firmei.

 Oferim:
*Pachet salarial atractiv (salariu motivant, tichete de masa, decontarea transportului la si de la locul de munca, bonusuri in functie de performanta );
*Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala prin participarea la cursuri de specialitate;
*Sansa de a se dezvolta si a creste profesional odata cu compania.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Rematholding Co Srl pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Rematholding Co Srl pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Rematholding Co Srl locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?