Angajam Contabil / Economist
Societate de contabilitate si consultanta cu o mare experienta in domeniu, avem clienti cu activitati diferite din diverse domenii, ne extindem rapid, tintind sa devenim una dintre cele mai moderne companii de consultanta financiar - contabila digitalizata din Romania.
Suntem aici pentru ai ajuta pe clientii nostrii sa-si dezvolte afacerile cu incredere si profesionalism.
Biroul nostru este situat in zona pod Marasesti, in cladirea de birouri Muntenia Business Center.
Te invitam să te alături echipei Arcad Expert în cadrul căreia vei gestiona un portofoliu de clienţi şi te vei ocupa de activitatii precum:
- verificarea lucrarilor realizate de catre juniori
- intocmirea declaratiilor fiscale lunare
- intocmirea bilanturilor anuale
- participarea la controale din partea institutiilor de stat
- informearea continua privind toate modificarile fiscale si contabile;
- solutionarea solicitarilor clientilor;
- intocmirea situatiile financiare pentru societatile client;
- intocmirea si calculul rezultatului fiscal pentru societatile client;
Dacă îți dorești, poți să te implici și în alte proiecte potrivite cu planurile tale de dezvoltare (expertize contabile, networking, sustinere de cursuri si seminarii pe teme contabile pentru antreprenori).
Vei găsi la noi persoane cu experiență, care te vor ajuta să te dezvolți ca profesionist, și colegi prietenoși și deschiși, cărora le place să găsească împreună soluțiile cele mai bune pentru a rezolva provocările contabile și fiscale ale clienților.
Daca îți place să îi înveți pe alții, vei avea ocazia să devii chiar tu supervizor în cadrul echipei, ghidând alți colegi în dezvoltare.
Beneficiile pe care le primești la noi sunt:
- salariu corelat cu experiența
- bonusuri pentru performanță
- plata proiectelor suplimentare
- decontare cotizatie fixa CECCAR - daca este cazul
- reduceri la servicii stomatologice prin parteneriat
De asemenea, îți susținem dezvoltarea cu:
- un spațiu de lucru plăcut si modern
- training-uri interne cu ocazia modificărilor legislative
- participarea la cursuri de specialitate externe (gen Tax Camp, conferințe de fiscalitate)
- participarea la cursuri de dezvoltare personală
- planning anual pentru a-ți stabili obiectivele de dezvoltare
- teambuilding anual pentru a-ți redescoperi colegii și a te redescoperi pe tine în echipă.
Cerințe :
Potrivirea cu echipa și postul disponibil necesită :
- Personalitate organizată, responsabilă, pozitivă şi prietenoasă
- Abilităţi foarte bune de comunicare şi relaţionare
- Studii economice
- Cunoștințe bune de contabilitate financiară şi de fiscalitate
- Abilitati necesare pentru a gestiona un portofoliu de clienți
- Abilități necesare pentru a pregăti/coordona contabili juniori
- Cunoștințe bune de operare ȋn Word și Excel
- Cunoștințe bune de comunicare in limba engleza.