Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Aptitudini si deprinderi:
- Persoana serioasa, organizata si punctuala, atitudine proactiva, orientare spre solutii;
- indemanare, rabdare, capacitatea dе a desfasura sarcini repetitive;
- spirit dе observatie dezvoltat, atentie la detalii, gandire analitica;
- Bune abilități de comunicare verbală și scrisă.
Responsabilitati :
• operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;
• operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;
• asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)
• realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;
• intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare;
• urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
• inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti;
• asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii;
• asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii:
• organizarea, coordonarea si controlul activitatilor financiar-contabile, potrivit conditiilor legale;
• elaborarea si implementarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei;
• intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual, inventarului societatii;
• elaborarea de studii si analize privind profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari;
• analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispunerea de masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante;
• mentinerea permanenta a capacitatii de plata a societatii si indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii;
• organizarea, conducerea si controlul inventarierii generale anuale a patrimoniului;
• intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare;
• mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare