- Studii superioare de specialitate;
- Cunosterea legislatiei financiar contabile si fiscale;
- Avantaj cunostinte utilizare SAP (FI /MM/ AA);
- Utilizator experimentat al MS Office ( Excel, Word, etc)
- Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine;
- Seriozitate, dinamism, implicare, spirit de echipa;
- Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei;
- Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta;
- Contabilizeaza si inregistreaza deconturile;
- inregistreaza cronologic si conform normelor legislative in vigoare facturile de prestari servicii de la furnizori;
- Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile pentru contul 471;
- Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare;
- Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;
- inregistrarea contabila a documentelor in conformitate cu principiile contabile;
- Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari si de vanzari;
- Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor;
- Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie;
- Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
- Colaboreaza din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
- intocmire rapoarte inchidere lunara;
- Inregistrare inventar in SAP (introducere, lansare, rectificare & inchidere). Intocmire rapoarte inventar;
- Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
- colectarea, analizarea si interpretarea datelor economico-financiare ale firmei;
- centralizarea tuturor datelor datelor economico-financiare ale firmei;
- intocmire raport lunar privind situatia economico-financiara a firmei;
-verificarea corelatiilor existente prin urmarirea sistematica a unor rapoarte de depistare a eventualelor erori; asigurarea dialogului cu echipa de Financiar-Contabilitate;
-urmarirea diverselor situatii financiare;
- Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
- Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica.