Echipa Masstudio isi cauta noi membri. Avand birou in Constanta, cat si in Bucuresti, avem nevoie de omul potrivit, omul pentru care raportarea cifrelor sa para o joaca.
Suntem in cautarea unui economist cu experienta de minim 3 ani. Un priceput in ale contablitatii primare, de ce nu si in ale resurselor umane. Echipa noastra de arhitecti are nevoie de un om calculat, atat de calculat incat planurile creative ale arhitectilor sa fie bine echilibrate de un om al cifrelor. Daca doresti sa lucrezi intr-o echipa dinamica , motivanta si motivata, tanara, te asteptam in echipa noastra!
Candidatul ideal/ Responsabilitati:
-sa mentina relatiile cu organele administratiei publice;
-sa efectueze situatii si rapoarte catre managementul companiei;
-sa inregistrezi la timp, corect informatiile financiare necesare, folosindu-te de documentele justificative;
-sa inregistreze si indosarieze facturile, devizele de lucrari, rapoartele, procesele verbale semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre beneficiari;
-sa tina evidenta la zi pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta;
-sa aiba o colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii;
-sa participe la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si sa furnizeze datele corecte si complete membrilor comisiei de inventariere;
-sa cunoasca si sa contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei;
-sa raspunda de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile;
-sa urmareasca evolutia costurilor/profitabilitatii fiecarui proiect si analizeaza bugetul realizat vs. bugetat;
-sa elaboreze alte rapoarte, analize financiare si prezentari solicitate de managementul companiei;
-sa completeze diverse adeverinte solicitate de salariati;
-sa actualizeze si sa respecte cele mai recente cerinte de drept și conditii privind: contract de munca, reglementari interne, norme, standarde si legi specifice;
-sa centralizeze si sa verifice toate informatiile justificative privind calculul salarial (pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, modificari de salarii, etc.)
-sa ajute la elaborarea bugetelor de venituri și cheltuieli, forecast, planning, cash flow;
-sa monitorizeze si sa verifice situatiile costurilor lunare pentru fiecare proiect.
Abilități/ Aptitudini:
- Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii;
- Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;
- Orientarea spre rezultat;
- Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate;
- Atentie sporita pentru detalii;
- Capacitati bune de organizarea, planificare si prioritizare a sarcinilor;
- Implicare si spirit de initiativa;
- Cunoștințe medii/ avansate de operare a programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Simț de raspundere ridicat;
- Foarte bune cunostinte de legislatia muncii (codul Muncii).
Asteptam CV-ul tau pentru a te alatura echipei noastre!