Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Studii superioare cu specializare in domeniul financiar contabil;
• Experienta de minim 2 ani pe un post similar – cunoasterea programului WIZ constituie un avantaj;
• Bune cunostinte utilizare PC, viteza la inregistrarea documentelor;
• Cunostinte de limba engleza - constituie avantaj;
• Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
• Persoana ordonata, comunicativa, obisnuita cu lucrul in echipa, atenta la detalii, rezistenta la stres;

Descrierea jobului

-Efectuarea platilor;
-Alimentarea conventiilor salariale;
-Operarea extraselor de cont lei/valuta;
-Gestionarea instrumenetlor de plataclient-furnizor
-Asigurarea disponobililului necesar in vederea decontarilor BO
-Estimarea saptamanala a cashflow-ului
-Confirmarea soldurilor clienti - furnizori
-Urmarirea soldurilor furnizori- clienti
-Inregistrarea platilor - incasarilor prin caserie
-Schimburi valutare
-Emiterea instrumentelor de plata
-Operatiuni factoring
-Rapoarte si analize financiare
-Alte situatii solicitate de seful direct

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INTEGRA NEW SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INTEGRA NEW SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INTEGRA NEW SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?