Economist clienti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rolul in companie

Asigura gestionarea, urmarirea si analiza clientilor societatii si verifica reflectarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a tranzactiilor cu acestia

Responsabilitati

  • Gestioneaza, urmareste si analizeaza evidenta sintetica si analitica a clientilor societatii;
  • Asigura evidenta si verificarea contractelor de vanzare si actele aditionale incheiate cu clientii societatii;
  • Inrеgistreaza si gеstioneaza instrumentele de plata pana la decontarea acestora;
  • Inregistreаza incаsаrilе si verifica аlocаrеa corеctа а аcestorа pe facturi scadente;
  • Intocmeste si trimite periodic catre echipa comerciala rapoarte de solduri detaliate pe clienti/regiuni/canale de distributie;
  • Urmareste incasarea la termen si analizeaza durata medie de incasare a creantelor;
  • Trimite confirmari de sold si efectueaza punctaje si reconcilieri de solduri cu clientii societatii;
  • Asigura evidenta sintetica si analitica a clientilor incerti si a provizioanelor constituite pentru acestia;
  • Asigura comunicarea cu departamentul juridic si pregateste documentatia pentru cazurile de litigii cu clientii;
  • Actualizeaza in sistemul informatic conditiile comerciale ale clientilor si tine evidenta reducerilor comerciale cuvenite/acordate;
  • Emite, dupa caz, documente financiar contabile (dispozitii de livrare, avize, facturi, bonuri fiscale) aferente comenzilor receptionate;
  • Verifica incadrarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a operatiunilor financiar contabile;
  • Participa la inventarierea patrimoniului societatii in conformitate cu deciziile sefilor ierarhici;
  • Participa la intocmirea documentelor si rapoartelor solicitate de catre auditorul financiar, unitati bancare, ANAF.

Cerinte

  • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie cu responsabilitati similare
  • Studii superioare economice
  • Cunostinte de operare word, excel, power point
  • Cunostinte de operare in SAP (constituie avantaj)
  • Permis de conducere categ B (constituie avantaj)
  • Abilitati de comunicare
  • Integritate, orientare catre rezultat, proactivitate in realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor

 

Competente tehnice

  • Cunostinte economico-fiscale
  • Cunostinte de analiza financiara (calcul indicatori financiari, analiza costuri, etc)
  • Matematica financiara si statistica (proportii si raporturi, analiza variatiei, calculatia dobanzii, imprumuturi, etc)

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Beciul Domnesc pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Beciul Domnesc pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Beciul Domnesc locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?