Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Rolul in companie
Asigura gestionarea, urmarirea si analiza clientilor societatii si verifica reflectarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a tranzactiilor cu acestia
Responsabilitati
- Gestioneaza, urmareste si analizeaza evidenta sintetica si analitica a clientilor societatii;
- Asigura evidenta si verificarea contractelor de vanzare si actele aditionale incheiate cu clientii societatii;
- Inrеgistreaza si gеstioneaza instrumentele de plata pana la decontarea acestora;
- Inregistreаza incаsаrilе si verifica аlocаrеa corеctа а аcestorа pe facturi scadente;
- Intocmeste si trimite periodic catre echipa comerciala rapoarte de solduri detaliate pe clienti/regiuni/canale de distributie;
- Urmareste incasarea la termen si analizeaza durata medie de incasare a creantelor;
- Trimite confirmari de sold si efectueaza punctaje si reconcilieri de solduri cu clientii societatii;
- Asigura evidenta sintetica si analitica a clientilor incerti si a provizioanelor constituite pentru acestia;
- Asigura comunicarea cu departamentul juridic si pregateste documentatia pentru cazurile de litigii cu clientii;
- Actualizeaza in sistemul informatic conditiile comerciale ale clientilor si tine evidenta reducerilor comerciale cuvenite/acordate;
- Emite, dupa caz, documente financiar contabile (dispozitii de livrare, avize, facturi, bonuri fiscale) aferente comenzilor receptionate;
- Verifica incadrarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a operatiunilor financiar contabile;
- Participa la inventarierea patrimoniului societatii in conformitate cu deciziile sefilor ierarhici;
- Participa la intocmirea documentelor si rapoartelor solicitate de catre auditorul financiar, unitati bancare, ANAF.
Cerinte
- Experienta minim 3 ani intr-o pozitie cu responsabilitati similare
- Studii superioare economice
- Cunostinte de operare word, excel, power point
- Cunostinte de operare in SAP (constituie avantaj)
- Permis de conducere categ B (constituie avantaj)
- Abilitati de comunicare
- Integritate, orientare catre rezultat, proactivitate in realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor
Competente tehnice
- Cunostinte economico-fiscale
- Cunostinte de analiza financiara (calcul indicatori financiari, analiza costuri, etc)
- Matematica financiara si statistica (proportii si raporturi, analiza variatiei, calculatia dobanzii, imprumuturi, etc)