Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
1. Descriere:
- inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor primare – colectarea documentelor, operarea in contabilitate a facturilor de furnizori, consumabile, servicii, mijloace fixe, leasinguri, etc;
- inregistrarea si urmarirea corecta a cheltuielilor pe centre de cost;
- emiterea de facturi si chitante;
- opereaza deconturi salariati conform procedura interna – delegatii;
- verificarea registrului jurnal, registrul de casa, jurnalelor de TVA si fise de cont;
- participa la inventarul anual;
-
intocmire situatii furnizori si propunere plati, intocmire situatii clienti;
-
emitere notificari de plata/eliberare garantii;
-
confirmari de sold: furnizori + clienti, verificari fise de parteneri (solduri/compensari), emitere situatii aprovizionari pe centre de cost;
-
evidenta stocuri;
-
evidenta obiecte inventar si mijloace fixe;
-
diferite situatii cerute de superiori/colegi: zilnice, saptamanale, ocazionale.
- evidenta casa, banci, garantii, cash-flow;
- operare plati inclusiv verificare cod tva + cont de tva;
- depunere/ridicare documente: BO banci , Impuneri/Radieri vehicule, imobile, terenuri (Primarie/Politie), Concedii medicale (CASS);
- diferite situatii cerute de superiori/colegi: zilnice, saptamanale, ocazionale.
2. Abilitati si calitati:
-
Seriozitate, initiativa, corectitudine, responsabilitate.
-
Abilitati de comunicare si relationare;