Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele responsabilitati includ:
- Contabilitate financiara pana la nivel de balanta;
- Intocmire declaratii;
- Inregistrare documente contabile in programele de contabilitateI;
- Realizarea de rapoarte financiare;
- Calcularea salariilor, plata indemnizatiilor și a contribuțiilor sociale catre autoritati;
- Intocmire state de plata;
- Intocmire contracte de munca, decizii de desfacere, notificari etc;
- Inregistrare operatiuni in Revisal.
Cerinte:
- Studii economice;
- Experienta anterioara in domeniul contabilitatii (minim 2 ani);
- Atentie la detalii pentru a asigura calitatea si acuratetea informatiilor
- Orientare spre rezultate;
- Dexteritate digitala pentru introducere acte primare in soft de contabilitate (VILTECH, XERO, POWER BI);
- Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Cunostinte de limba engleza;
- Capacitate de a lucra atat individual cat si in cadrul unei echipe.
Beneficii: