Persoana cu bune capacitati organizatorice, putere mare de adaptare la situatii diferite, atenta la detalii, punctuala si serioasa, astfel incat sa-si desfasoare activitatea la un nivel inalt de profesionalism si calitate.
Descrierea jobului:
- introducere facturi primite si deconturi in programul de contabilitate si gestiune interna;
- emitere facturi catre client (in programul Multisoft);
- efectuare de plati catre furnizori;
- verificarea si urmarirea zilnica a soldurilor furnizorilor / clientilor;
-contabilizarea zilnica a extraselor de cont si a registrului de casa;
-urmarirea instrumentelor de plata/garantare primite sau emise (bilete la ordin, cecuri, asigurari);
-verificarea si urmarirea rulajelor si soldurilor lunare din balanta contabila a avansurilor si garantiilor primite/emise de la furnizori/catre clienti;
-intocmirea de rapoarte si situatii pentru conducere;
-suport contabil pentru celelalte departamente din firma si pentru partenerii cu care aceasta are relatii contractuale.
-asigura respectarea legislatiei fiscale, precum si modificarile legislative intervenite printr-un studiu permanent al legislatiei in domeniu;
-indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
Cerinte specifice:
- absolvent facultate de profil (finante-banci, contabilitate);
- cunostinte de legislatie in domeniul financiar - contabil;
- experienta obligatorie pe un post similar minim 3 ani;
- cunostinte operare pachet Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), softuri contabile, constituie avantaj cunoasterea programului Easycont;
Oferta
- pachet salarial atractiv;
- bonuri de masa;
- oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si motivata.