Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- absolvent in domeniul financiar-contabil;
- experienţă în contabilitate de minim 1 ani;
- cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
- cunostinte utilizare suita Microsoft Office;
- cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj;
- abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil;
- abilitati organizatorice, de comunicare si leadership;
- capacitate ridicata de analiza si sinteza;
- constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu);
- constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu).
Responsabilitati:
- coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine);
- verifica operatiunile economico- financiare ale societatii;
- operatiuni legate de personal si salarii;
- inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc;
- evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc.,
- evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora;
- intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial);
- diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii.
Beneficii:
- pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta;
- contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata;
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes;
- doar CV-uri cu nr. de telefon.