Companie care desfasoara activitate la nivel national, oferind servicii de curatenie de inalta calitate in sedii de birouri si centre comerciale, organizeaza selectii in vederea angajarii unui Economist contabil.
Sediul companiei noastre este in zona Berceni (platforma IMGB).
Beneficii oferite:
- Salariu motivant;
- Tichete de masa (15 RON/zi);
- decontarea transportului (combustibil pentru auto personal sau abonament transport in comun);
- Bonusuri functie de volumul si calitatea activitatii desfasurate;
- Posibilitatea dezvoltarii pe plan profesional in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
- Mediu de lucru foarte placut;
- Colegi deosebiti, atmosfera de familie;
- Siguranță și stabilitate pe termen lung.
Descrierea jobului:
- Inregistreaza / prelucreaza diverse documente contabile, asigura introducerea acestora în softul de evidenta contabila;
- Contribuie la realizarea documentelor de raportare financiară internă;
- Intocmeste diverse Rapoarte (ex. rapoarte venituri și cheltuieli, realizat vs. bugetat, miscarea si evidenta; stocurilor, fisiere plati furnizori) și transmite conformări specifice (ex. Extrase de cont, Notificari de plata clienti, Punctaj conturi clienti / furnizori);
- Calculeaza si inregistreaza provizioanele pe diversi clienti (inclusiv transferul unor solduri din clienti in clienti incerti / in litigiu), ajustarile de depreciere la stocuri;
- Urmăreste soldurile contabile in functie de scadente: clienți, furnizori;
- Recupeaza creante pentru un portofoliu de clienti;
- Ofera suport tehnic celorlalte departamente in legatura cu clienti, furnizori, stocuri;
- Participa la inventariere;
- Ajuta la intocmirea lunara a rapoartelor de analiza financiara pe centre de cost, coform solicitarilor conducerii companiei;
- Efectueaza alte activități operaționale legate de contabilitate.
Profilul candidatului ideal:
- Studii economice superioare finalizate (absolvent ASE - Contabilitate si informatica de Gestiune);
- Cunostinte operare PC, cunoastere buna spre foarte buna a pachetului de aplicatii Office (Excel, Word, Outlook - nivel mediu spre avansat);
- Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, cu focus pe detalii;
- Excelente abilitati de comunicare si relationare;
- Cunostinte de operare in programul contabil Wizcount;
- Experienta in lucrul cu bazele de date;
- Cunostinte de baza privind legislatia contabilă nationala;
- Abilitati de analiza.
- Program de lucru: luni-vineri 08:00 – 17:00 cu pauza de masa.