CERINTE:
- Studii superioare in domeniul financiar - contabilitate;
- Experienta si competenta in activitatea contabila;
- Sa posede cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil;
- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Excel – Mediu/Avansat);
- Engleza nivel mediu
- Cunoasterea programului CONTAB SQL reprezinta un avantaj
RESPONSABILITATI:
Receptionarea, verificare si inregistrarea zilnica a documentelor contabile (facturi achizitii, bonuri fiscale, DVI-uri) pe centre de cost si arhivarea lor in bune conditii
Inregistrarea facturilor externe de achizitii/ prestari servicii si verificarea acestora dpdv al declaratiei 390 (locul prestarii, VAT valid, dovada transportului etc)
Emitere facturi catre clienti interni si externi, transmiterea acestora catre clienti
Inregistrare extrase bancare, operatiuni casa si verificarea soldurilor si a plafoanelor de casa
Inregistrarea deconturilor si verificarea avansurilor spre decontare
Evidenta lunara a cheltuielilor in avans
Inregistrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si verificarea contabila a acestora
Mentinerea relatiei cu administratiile financiare si verificarea fisei pe platitor
Intocmirea dosarelor de leasing, mentinerea relatiei cu banca
Reconcilierea soldurilor cu clientii si furnizorii companiei
Verificarea jurnalelor de achizitii interne si intracomunitare, a jurnalelor de vanzari interne si externe (premergator intocmirii declaratiilor fiscale)
Inchiderea balantei lunare
Asista Directorul Economic la inchiderile lunare, intocmirea declaratiilor, a bilantului
Sustine activitatea Directorului Economic prin rapoarte specifice si pune la dispozitia acestuia informatiile necesare pentru luarea deciziilor
Alte operatiuni specifice contabilitatii si atributii trasate de superiorul ierarhic
Documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii Alte sarcini conexe domeniului de activitate.