Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitatile si atributiile specifice postului:
- inregistrare documente contabile primare referitoare la achizitii de bunuri si servicii in programul info-contabil WINMENTOR ENTERPRISE
- gestionarea permanenta si actualizarea datelor referitoare la situatia fiscala a partenerilor de afaceri- platitor sau nu de TVA, aplicare TVA la incasare sau taxare inversa, aplicare regim derogatoriu pentru agricultori, etc;
- urmarirea si verificarea confirmarilor de la clienti privind livrarile directe sau indirecte de produse catre acestia;
- verificarea registrelor lunare privind achizitiile si livrarile, participarea activa la intocmirea declaratiilor fiscale
- intocmirea si transmiterea diverselor rapoarte financiare periodice catre managementul financiar si catre alte departamente;
2. Alte atributii:
- executarea si a altor sarcini in interesul angajatorului trasate de seful ierarhic si in limita competentelor profesionale si a fisei postului
Ptr respectarea cerintelor minime ale postului vacant, se aplica urmatoarele criterii de evaluare si selectie:
- cunostinte temeinice de contabilitate financiara si de gestiune(diploma de licenta prezinta avantaj)
- criterii comportamentale in domeniile: comunicare, gestionarea timpului, luarea deciziilor, dorinta de dezvoltare personala, lucrul in echipa, inovatie, punctualitate si respectarea termenelor, rezistenta la stres, respectarea regulilor interne.
- obiective SMART/KPI (key performance indicators - exemple: numar maxim de zile necesar pentru realizarea unor activitati, numar de clienti interni multumiti de activitatea angajatului, numar maxim de erori identificate in documentele realizate, numar maxim de erori in WinMentor, etc).
contact aplicanti: tel email: