Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Receptionarea, verificare si inregistrarea zilnica a documentelor contabile (facturi achizitii, bonuri fiscale, DVI-uri) pe puncte de lucru si arhivarea lor in bune conditii
- Inregistrarea facturilor externe de achizitii/ prestari servicii si verificarea acestora din punct de vedere al declaratiei 390 (locul prestarii, VAT valid, dovada transportului etc)
- Emitere facturi catre clienti interni si externi, transmiterea acestora catre clienti
- Inregistrare extrase bancare, operatiuni casa si verificarea soldurilor si a plafoanelor de casa
- Inregistrarea deconturilor si verificarea avansurilor spre decontare
- Evidenta lunara a cheltuielilor in avans
- Inregistrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si verificarea contabila a acestora
- Verificarea jurnalelor de achizitii interne si intracomunitare, a jurnalelor de vanzari interne si externe (premergator intocmirii declaratiilor fiscale)
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul financiar - contabilitate;
- Experienta si competenta in activitatea contabila;
- Sa posede cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil;
- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Excel – Mediu/Avansat);
- Engleza nivel mediu
Se ofera: Salariu motivant, tichete de masa, Transport gratuit, Conditii de lucru la standarde europene.