Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scurta descriere a postului:
- intocmirea si completarea documentelor primare ale firmei;
- inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia/ performanta financiara si fluxurile de trezorerie;
- Contabilitate financiara;
- analizarea din punct de vedere contabil a documentelor primare colectate de catre companie;
- sortarea documentelor firmei si arhivarea acestora;
- completarea registrelor contabile ale firmei;
- transmiterea documentelor specifice ale firmei;
- intretinerea si actualizarea bazei de rapoarte a firmei.
- efectuarea calculelor specifice;
- sa participe la instructajul introductiv general de protectia muncii si de prevenire si stingere a incendiilor, precum si la instructajele periodice la locul de munca, planificate pe toata durata executarii contractului individual de munca;
- sa-si desfasoare activitatea astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si celelalte persoane participante la procesul de munca;
- sa aduca la cunostinta conducerii locului de munca orice defectiune tehnica sau alta situatie care constituie un pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala / accidentele de munca suferite de propria persoana sau de catre alti angajati;
- raspunde de indeplinirea sarcinilor din fisa postului intocmai si termenele prevazute;
- este responsabil sa anunte orice situatie sau neconformitate pe care o descopera care ar putea duce la incidente;
- sa nu ascunda greseli de manipulare iar in cazul in care se intampla acest lucru si aduce un prejudiciu, va fi sanctionat conform regulamentului intern al unitatii;
- respectarea masurilor Regulamentului Intern stabilit la nivel de societate;
- respectarea masurilor SSM si de SU.
Aptitudini:
- Persoana organizata/metodica si orientata spre obtinerea rezultatelor
- Putere de concentrare si rezistenta la stres
- Excelente abilitati de analiza
- Capacitate de selectie, clasificare si interpretare a informatiilor
- Orientare spre indentificarea de solutii si capacitatea de a lucra in echipa
- Minte deschisa, orientata spre asimilare continua de informatii relevante
- Corectitudine
- Abilitati de comunicare extrem de ridicate
- Atitudine pozitiva si orientata catre client
- Responsabilitate/seriozitate
- Adaptabilitate
- Spirit de observatie
- Viteza de reactie
Experienta:
- Minim 2-3 ani experienta de lucru in domeniul contabil.
Cunostinte:
- Studii superioare, in domeniul economic/contabilitate;
- Experienta in firma de transport constituie avantaj;
- Cunostinte solide de contabilitate;
- Cunostinte de legislatie economica in vigoare si a codului fiscal;
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, MS Outlook, Power Point);
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- Utilizarea programelor informatice de contabilitate, in special SAGA
Pachet de beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
Iti asteptam candidatura cu foarte mare interes!