Candidatul ideal
- Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
- Utilizator experimentat al MS Office ( Excel, Word, etc);
- Cunoștințe operare NEXUS-ERP si NEXUS-SALARII;
- Cunoștințe operare/înregistrare în REVISAL și REGES;
- Experiență pe o poziție similară de minim 5 ani;
- Cunoștințe în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- Persoană responsabilă, punctuală , dinamică, orientată spre rezultate, capabilă să lucreze în echipă;
- Abilități de analiză și sinteză, atenție la detalii, foarte bună gestiune a timpului.
Descrierea jobului
- Operarea documentelor contabile (contabilitatea primară) în programul NEXUS;
- Verificarea corectitudinii facturilor și a documentelor însoțitoare ( centralizatoare pentru consumuri);
- Incadrarea corectă a documentelor contabile pe venituri și cheltuieli;
- Verificarea jurnalelor de vânzări/cumpărări;
- Indosarierea în ordine cronologică și arhivarea documentelor;
- Evidența și urmărirea avansurilor spre decontare;
- Menținerea relațiilor cu terții în vederea verificării soldurilor de plată ( extrase de confirmare sold, fișe partener);
- Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea e-mailurilor;
- Intocmirea situațiilor financiare solicitate de către conducere;
- Efectuarea plăților online către furnizorii interni și către Instituțiile Statului;
- Inregistrarea zilnică a extraselor bancare;
- Contabilizarea zilnică a facturilor pentru clienți si furnizori;
- Participarea la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil și la operațiunile de inventariere a patrimoniului;
- Gestionarea și planificarea fluxului de trezorerie ( cash flow ).
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv;
Un colectiv tânăr și dinamic;
Suport din partea echipei;
Mediu de lucru plăcut și modern.
Descrierea companiei
Cu o experiență de peste 15 ani în execuția și prestarea de servicii complete în domeniul construcțiilor, ne regăsim astăzi în topul companiilor de profil, promovând calitatea prin tot ceea ce facem în procesul de execuție a lucrărilor. Cerințele diversificate ale clienților ne-au făcut de fiecare dată să ne îmbunătățim continuu echipa, modul de lucru și echipamentele, dând dovadă mereu profesionalismul mult așteptat. Investim continuu în tehnologii de ultima generație, precum și în îmbunătățirea și diversificarea serviciilor pe care le oferim, iar angajații noștri au parte de cea mai bună pregătire profesională.