Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitatea se desfasoara la sediul central al companiei, situat la intrarea in orasul OTOPENI.
Cerinte:
- capacitate de planificare si organizare;
- cunostinte PC (MS Office, Internet);
- orientare catre client, spirit de competitie, gandire analitica, seriozitate;
- abilitati de prezentare, comunicare, organizare, negociere si lucru in echipa;
- creativitate si spirit de initiativa.
Responsabilitati:
- efectuarea operatiunilor de minim contabilitate primara;
- intocmeste toate analizele economice necesare conducerii firmei;
- cunostintele de bilant, declaratii, analize economice, constituie avantaj;
- urmareste incasarile clientilor, datele scadente;
- verificarea in timp real situatia financiara a clientului si aprobarea comenzilor;
- tine evitenta limitelor de credit;
- preluarea si verificarea documentelor de la punctele de lucru;
- emiterea facturilor de vanzare, chitante;
- operarea facturilor de cheltuieli si de achizitii de marfa intra si extra comunitare, nir-uri;
- verifica facturile de marfa si de servicii;
- aranjarea documentelor preluate, arhivare;
- intocmirea dispozitiilor de plata;
- verificarea si înregistrarea deconturilor de cheltuieli;
- urmareste inchiderea avansurilor spre decontare acordate salariatilor;
- contabilizarea asigurarilor / cheltuielilor cu deplasarea;
- sesizeaza si corecteaza erorile constatate;
- inregistreaza si tine evidenta mijloacelor fixe;
- face punctaje si solutioneaza eventualele probleme cu clientii si furnizorii;
- tine evidenta gestiunii stocurilor.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- post permanent de tip full-time in cadrul unei companii lider la nivel national;
- lucrul in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
- program de instruire la locul de munca;
- pachet salarial motivant, bonusuri si prime in functie de performante;
- posibilitate dezvoltare profesionala, promovare in cadrul firmei.